Klantvriendelijkheid ? ...yeah right

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Celtic Curt
Mountainbiker

Klantvriendelijkheid ? ...yeah right

Post by Celtic Curt »

Vandaag had ik me voorgenomen om een hartslag meter te kopen bij Van Eyck in Aalst....
Daar ik speciaal van Brugge moest komen heb ik wijselijk eerst gebeld om er zeker van te zijn dat ik niet voor niks zou gaan ...
De persoon aan de lijn zei me dat het geen probleem was en dat er nog hartslagmeters van die type in vooraad was ...
Ik ernaartoe en ja , de rest kunnen jullie al raden zeker :roll:
"Sorry maar we hebben ze niet meer in voorraad"...ik ben uit pure collere naar buitengelopen ...mij zien ze daar niet meer ... [-X

Nu vraag ik mij af ...is dat een trucje om toch klanten te ronselen zodat je er toch bent iets zal kopen , hebben er hier nog mensen last gehad van de "profesionaliteit" van de verkopers daar ?

één woord ....zielig
Falco
Mountainbiker

Post by Falco »

volgens mij is't van pure dommigheid; ik wil ze niet al over dezelfde kam scheren maar der staan daar soms echte domme kl*ten achter dien toog of aan de telefoon.
Als je ook al ziet welke pamfletjes er boven de toog hangen, nen echte klantvriendelijke (én verstandige) zaakvoerder doet dit niet!
Ga er voor welbepaalde dingen, betaal en vertrek snel.
GT
Mountainbiker

Post by GT »

falconer wrote:volgens mij is't van pure dommigheid; ik wil ze niet al over dezelfde kam scheren maar der staan daar soms echte domme kl*ten achter dien toog of aan de telefoon.
Als je ook al ziet welke pamfletjes er boven de toog hangen, nen echte klantvriendelijke (én verstandige) zaakvoerder doet dit niet!
Toch gen pamfletjes met blote vrouwen op? Want da zorgt zelfs hier op het forum al voor heel wat comotie :lol: :wink:
Effe serieus: wat voor pamfletjes zijn het juist? Heb er nog noooit 1 voet binnengezet ...
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

sommige verkopers zijn daar idd echt zielig.... u bedienen "mee snauwen en mee beten"...
- ne halven uitleg geven over ne fietscomputer, ei lag al op den toog voor af te rekenen en ik was nog info aant vragen over nen anderen...
- liever nog 10 min mee de klant voor u blijven zeveren dan de hele rij te bediene die ondertussen achter mij zich vormde....
- ik vroeg iemand van achter de kassa om ff te komen voor die glazen kast met brillen te openen... zegt ze zo vlakaf: "wacht ne keer tot da meiske aan de kassa klaar is en vraag da aan de die", da juffrouwke (de enige die mij al goed geholpen heeft, bij bvb aankoop van mijn helm) is dan vanachter de kassa moeten komen terwijl daar ook volk stond, gewoon omdat die oudere geen goeste had... [-X

kga daar alleen maar alsk echt weet wat ik wil.... de rest haal ik bij de kleinere fietswinkel
Falco
Mountainbiker

Post by Falco »

GT wrote:
falconer wrote:volgens mij is't van pure dommigheid; ik wil ze niet al over dezelfde kam scheren maar der staan daar soms echte domme kl*ten achter dien toog of aan de telefoon.
Toch gen pamfletjes met blote vrouwen op? Want da zorgt zelfs hier op het forum al voor heel wat comotie :lol: :wink:
Effe serieus: wat voor pamfletjes zijn het juist? Heb er nog noooit 1 voet binnengezet ...
hoe 't juist geformuleerd is kan ik niet zeggen maar ik vertaal het:'t komt erop neer dat je het niet mag laten merken dat het uw voeten uithangt als ze niet voortdoen!! je moet ze gerust laten!
gillian
Mountainbiker

Post by gillian »

ik heb ook al een fars gehad met "de man achter de computer" die de online bestellingen opneemt e.d.
echt vriendelijk zijn ze daar zeker niet in Aalst, maar ik ga altijd naar Tessenderloo, zéér vriendelijk personeel dat altyd klaar staat :wink:
fox float
Mountainbiker
Location: specialized stumpjumper FSR COMP hopeM4 crosmax XL, gianni motta integro veloce

Post by fox float »

Ik heb deze week ook nogal wat problemen gehad met van eyck, maandag bestelde ik een tacx flow en kreeg die 2 dagen later aan.
Maar er bleek een onderdeel te weinig in de doos te zitten, namelijk heel de weerstand unit #-o .
Ik heb woensdag al een E-mail verzonden en al een aantal keren proberen te telefoneren naar van eyck maar nog altijd geen antwoord gekregen. :evil:
VdB
Mountainbiker

Post by VdB »

Ik heb nog nooit problemen gehad bij Van Eyck. Anderhalve maand geleden zelfs nog uitleg gaan vragen over de nieuwe XT cranks, zonder te kopen. Die mens heeft mij da schoon uitgelegd, ne keer zo'n crankstel uitgehaald, getoond hoe da moest gemonteerd worden, ... .

In het begin van de winter nieuwe vork gekocht (Marzocchi Comp wt Eta), had de dag vooraf gebeld of ze binnnen was. Toen ik erom ging hadden ze ze netjes aan de kant gelegd. De verkoper vroeg zelfs of ik mijn oude vork meehad en stelde zelf voor om die ring van de kopserie te verplaatsen.

Deze week voor het eerst iets via internet besteld, en zonder problemen enkele dagen later afgeleverd door TaxiPost.

Ik verschiet soms wel een beetje van al die negatieve ervaringen, ik heb tot nog toe geen kwaad woord te vertellen over Van Eyck, en ja ik ga ook naar de winkel in Aalst.
Qube
Mountainbiker

Post by Qube »

de spreuk is:

Heb je haast of ben je ongeduldig laat het ons niet merken, maar laat ons rustig verder werken

stond er gisteren ook met zo'n ogen naar te kijken.

tussen de vorken op d epijler staat er nog zo 1 (weliswaar iets meer te begrijpen, maar toch)

Hou uw kindere aan de hand, dit is hier géén speeltuin.
Bmweke
Mountainbiker

Post by Bmweke »

ik gaan altijd in de winkel van tessenderlo, ben daar al bijna vaste klant :roll:
en ik heb daar nog nooit probelemen gehad...
op alle vragen een antwoord (ook aan de telefoon)
overtlaatst toen ik mijn polar S710 wou verkopen waren er nog vragen over de garantie, ze hebben zo goed mogelijk proberen te antwoorden en hebben mij voor de zekerheid de invoerder zijn telefoonnummer gegeven.

Daarentegen ben ik is naar Aalst geweest, vanachter aan de onderdelen waren ze vree vriendelijk, maar vanvoor aan de kassa vond ik het maar triestig.

Als ik mijn materiaal dat ik er koop op een ander zou moeten kopen, dat zou nondedomme een surieus pak schillen...

Voor mij bijna niks anders dan Van Eyck =D> *klappende handjes*
Post Reply