Raismes (Frankrijk) 09/03/08
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- veeteeteetje
- Kerstman
Raismes (Frankrijk) 09/03/08
Post by veeteeteetje »
Le 09/03/2008
Randonnée dans le 59 : 7 ieme rando ESPAR VTT
3 parcours : 15/35/50 km
Parcoursbeschrijving : exclusivement en foret avec l'ascension de 3 terrils: un petit,un moyen et un grand que sur les 35 et 50 km.1 ravito sur le 35km , 2 sur les 50.3 jets d'eau pour le nettoyage des vélos.Inscriptions de 8h a 10 h libre,prix 4 euros,donnant droit a un sandwich et une boisson + loterie.Nombreux parkings.Tracé par des vététistes confirmés.
Lieu : Raismes
Tec-Roms@hotmail.fr
345C,Rue Victor Hugo a Raismes
Tel :03/27/41/38/31
Stukje parcoursverkenning hier te bewonderen.
http://video.aol.com/video-detail/vtt-a ... 2156817536
Randonnée dans le 59 : 7 ieme rando ESPAR VTT
3 parcours : 15/35/50 km
Parcoursbeschrijving : exclusivement en foret avec l'ascension de 3 terrils: un petit,un moyen et un grand que sur les 35 et 50 km.1 ravito sur le 35km , 2 sur les 50.3 jets d'eau pour le nettoyage des vélos.Inscriptions de 8h a 10 h libre,prix 4 euros,donnant droit a un sandwich et une boisson + loterie.Nombreux parkings.Tracé par des vététistes confirmés.
Lieu : Raismes
Tec-Roms@hotmail.fr
345C,Rue Victor Hugo a Raismes
Tel :03/27/41/38/31
Stukje parcoursverkenning hier te bewonderen.
http://video.aol.com/video-detail/vtt-a ... 2156817536
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Als ik moet kiezen tussen 90 km met 50% off-road of 50 km met 90% off-road,dan is de keuze weer rap gemaakt.
Van bij mij thuis 1.03 minuten rijden of 84,5 km ver.
Wie gaat er nog mee???
7u aan het lokaal (parking) in Rekkem.(Al of niet met koffie)
Nu reeds met verzekerde deelname voor eens te verkennen van :
1.Jodelaitie
2.Veeteeteetje
Van bij mij thuis 1.03 minuten rijden of 84,5 km ver.
Wie gaat er nog mee???
7u aan het lokaal (parking) in Rekkem.(Al of niet met koffie)
Nu reeds met verzekerde deelname voor eens te verkennen van :
1.Jodelaitie
2.Veeteeteetje
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Inderdaad,als ge de satelietfoto op google earth bekijkt en je typt de straat in waar de inschrijving,dan is het wel indrukwekken.Op het einde van de straat ligt een terrilke,daarachter is het al bos wat je ziet.zanneis wrote:Start in de Base de Loisirs ... direct "den bos" binnen![]()
Vooraf gezien denk ik dat deze Beuvrages gaat overtreffen,maar een verkenningske is eerst noodzakelijk.
Diene terril (ten oosten van de start) is dezelfde als die waar we in Beuvrages overreden. Net eens de track van Beuvrages bekeken, en we zijn toen zelfs langs het 'base de loisir' gepasseerd, een toerke rond de vijver die daar ligt.veeteeteetje wrote:Inderdaad,als ge de satelietfoto op google earth bekijkt en je typt de straat in waar de inschrijving,dan is het wel indrukwekken.Op het einde van de straat ligt een terrilke,daarachter is het al bos wat je ziet.zanneis wrote:Start in de Base de Loisirs ... direct "den bos" binnen![]()
![]()
![]()
![]()
Vooraf gezien denk ik dat deze Beuvrages gaat overtreffen,maar een verkenningske is eerst noodzakelijk.
Als ge een paar km meer naar het westen gaat in het bos, heb je dan ook nog de kasseizone van Wallers-Arenberg die ligt te blinken ...
Waar je in Beuvrages nog een paar km moest rijden om in het bos te raken, zit je er hier direct in ...
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Post by jodelaietie »
Ik zie het al . Bolleke kleuren op de kalender die aan de frigo hangt .
En beschikbaar in de namiddag ...
En beschikbaar in de namiddag ...
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Zoals het woord het zegt, op de grens!uncle sam wrote:Zeg, diene grensovergang in Rekkem waar daj gunder afspreekt, waar ligt da precies?
Kheb ook eens goesting om de grens over te steken.
Net voorbij afrit 1 Moeskroen op de E17 heb je richting Frankrijk de oude grensovergang waar je normaal gezien rechtdoor gaat, maar vrachtwagens worden er nog aangemaand rechts af te slaan en zo kom je op de bewuste parking.
Tijdsgebrek en verplichtingen houden me in Lichtervelde voor een nieuwe tocht, dus 't zal voor Beuvrages zijn eer ik dat bosje nog eens zie.