Houffalize 19 - 20 april 2008

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
Pie Bus
Mountainbiker

Houffalize 19 - 20 april 2008

Post by Pie Bus »

Hey,

ik weet niet of dit bericht op zijn plaats staat, maar het leunde er dichtst tegenaan.
Vorig jaar ben ik enkel de zondag naar Houffalize geweest. Dit jaar zou ik echt graag voor een volledig weekend gaan, vanaf de vrijdagavond...

Heeft iemand tips ivm het logeren? Dit mag een hotel, chambre d'hôtes, enz... zijn, het belangrijkste blijft tenslotte het mountainbike hé!

Alvast bedankt!
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Ge zult met véél geluk nog iets vinden , wij hebben serieus moeten zoeken voor nog iets te vinden. een chaletje van 6personen op een 8tal km. Wij hebben dit iets voor nieuwjaar geboekt. grtjs
Pie Bus
Mountainbiker

Post by Pie Bus »

Hey,

hotels heb ik snel opgegeven... Na één telefoontje met een eigenaar, die me vertelde dat ik nooit iets zou vinden, uitgenome een gastronomisch weekend :-D . Gisteravond dan via www.ardennes-etape.be een huisje voor 4 personen gevonden, op 9 km van Houffalize... Schitterend! Ik kijk er al naar uit... Bedankt voor de reactie.
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

allez dan heb je nog geluk gehad. Waar is het gelegen ,het onze in Wibrin. grtjs
jervanheg
Mountainbiker

Post by jervanheg »

laagvlieger wrote:allez dan heb je nog geluk gehad. Waar is het gelegen ,het onze in Wibrin. grtjs

Alles in en vlak bij Houffa is inderdaad vol, maar bon, La Roche is nu ook ZO ver niet heh, en tis trouwens een prachtig ritje tot in Houffa. En daar is nog veel vrij. Ook in Gouvy is nog wel teen en tander vrij. We hebben ook nog een huisje (fermette) in Ollomont dat vrij is, niet ver van Nadrin, 10-15 minuutjes van Houffa.
Pie Bus
Mountainbiker

Post by Pie Bus »

Wij zitten dicht bij Gouvy. Een gezellig huisje, genoeg om efkes uit te blazen en terug op te laden voor de volgende dag... Hopelijk terug zo'n weer zoals vorig jaar...
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

ge moet er inderdaad vroeg bij zijn...
Voor onze club (Brigandsbikers) heb ik een aantal appartementen geboekt in de Ol fosse d'outh in centrum Houffa. Begin december. En 't waren ook al van de laatste...
sleery
Mountainbiker
Location: twee wielen frame stuur ketting 2 remmen en een versnellingsapparaat

Post by sleery »

Ik heb iets geboekt in Bastogne. Denk niet dat het daar nog probleem is om iets te vinden. (gemakkelijk te vinden via hln.be , daar de vakantiepagina nemen op de ardennen en per stad kan je dan alle hotels bekijken)
Dieter ex Mx-er
Mountainbiker

Post by Dieter ex Mx-er »

14dagen geleden via ardenne-etape geboekt voor 7pers. in houffalize 8)
WIP
Mountainbiker

Post by WIP »

Mobilhomeke hé :lol: :lol:
met 2 masseuses erbij :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Parking aan het lyceum, vlak aan het parkoer.
Post Reply