Geen gehoor garantie bij Canyon Benelux
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Geen gehoor garantie bij Canyon Benelux
Ik heb sinds september 2007 een Canyon Ultimate CF 8.0. De schaal van mijn zadel Selle Italia SLC is een tiental dagen geleden in het midden doorgebroken. In principe zou dit garantie moeten zijn. Ik heb dit onmiddellijk via email gemeld bij benelux@canyon.com maar ik krijg hier geen reactie op. Wat zouden jullie doen?
Re: Geen gehoor garantie bij Canyon Benelux
waarschijnlijk hebben zij je vraag doorgespeeld aan SI en zijn ze misschien zelf wachtende op een reactie... kzou alsek van u was, eens een belleke doen naar canyon beluxjeffvs wrote:Ik heb sinds september 2007 een Canyon Ultimate CF 8.0. De schaal van mijn zadel Selle Italia SLC is een tiental dagen geleden in het midden doorgebroken. In principe zou dit garantie moeten zijn. Ik heb dit onmiddellijk via email gemeld bij benelux@canyon.com maar ik krijg hier geen reactie op. Wat zouden jullie doen?
- de vallende mountainbiker
- Mountainbiker
Post by de vallende mountainbiker »
op garantie zijn ze niet erg tuk bij canyon,ik heb een grand canyon gekocht en de bout die mijn voorderarieur opspant brak af tijdens het fietsen..terwijl er zeker niemand aangeweest is om die bij te vijzen of iets dergelijks (lijkt me ook vrij dom om zulk een boutje vast(er) te draaien terwijl alles perfect werkt
..dus ikke fotoke gemaakt en naar canyonservice in nederland gestuurd...volgens hen heb ik die bout zelf vaster gedraaid en viel dit niet onder garantie...daar moest ik toch even goed slikken ...wie draait er nu een bout vaster van een fiets die 14 dagen oud is en waar alles goed van werkte?????idioten zijn het daar bij canyon benelux 
dan denk ik toch dat je het of niet goed gemeld hebt of er iets verkeerd gegaan is, we hebben hier thuis nog 2 canyons (3e is verkocht) en nooit problemen gehad met garantie, altijd onmiddelijk geholpen en dan moest er iets verkeerd zijn gegaan nog cadeautje erbij gekregen. Het zijn zeker GEEN idioten bij canyon benelux
en ja een boutje alsof een simpele m5-m6 zo moeilijk te vinden is.