le Wissantaise 2008
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
le Wissantaise 2008
Er is weinig info over te vinden maar le Wissantaise marathon (Wissant; Noord-Frankrijk) gaat dit jaar door op 01-05-'08.Deze staat niet of nog niet vermeld op de marathon-kalender.
Alvast een aanrader voor diegenen die nog niet weten hoe mooi het noorden van Frankrijk is om te biken.
Een goede organisatie met zeer goede bevoorradingen, enkel de potten pakken achter de rit zit er bij onze buren nog niet ingebakken.
km 25-38-55-80-105.(de 105km is zeker niet te onderschatten!)
De deelnemers bestaan zowat uit 70% Vlamingen(of zeg maar Belgen)
Over de rit zelf kom je wel genoeg te weten via de zoekfunctie.
I'll be there.
Alvast een aanrader voor diegenen die nog niet weten hoe mooi het noorden van Frankrijk is om te biken.
Een goede organisatie met zeer goede bevoorradingen, enkel de potten pakken achter de rit zit er bij onze buren nog niet ingebakken.
km 25-38-55-80-105.(de 105km is zeker niet te onderschatten!)
De deelnemers bestaan zowat uit 70% Vlamingen(of zeg maar Belgen)
Over de rit zelf kom je wel genoeg te weten via de zoekfunctie.
I'll be there.
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Post by jodelaietie »
Vorig jaar niet kunnen meerijden. Ik denkt dat de tocht altijd op Hemelvaart valt. Het zal dit jaar moeten gebeuren want de volgende jaren staan er terug wat 1ste en plechtige communies op het programma in de familie.
Ik heb het parcours van vorig jaar wel eens op mijn Edgke geladen en verleden zomer eens gereden.
Prachtige tocht, tamelijk veel hm (>1000hm op de 70km), mooie landschappen en ook heel lastig door de wind.
Ik ga voor de langste afstand.
Wel zo'n 125km van bij mij thuis.
Wat die potten pakken betreft , ik heb al foto's gezien van een parkingbarbecue ...
Ik heb het parcours van vorig jaar wel eens op mijn Edgke geladen en verleden zomer eens gereden.
Prachtige tocht, tamelijk veel hm (>1000hm op de 70km), mooie landschappen en ook heel lastig door de wind.
Ik ga voor de langste afstand.
Wel zo'n 125km van bij mij thuis.
Wat die potten pakken betreft , ik heb al foto's gezien van een parkingbarbecue ...
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Er is er misschien eentje in dat gebouw, maar hij wordt niet of nauwelijks gebruikt. Is alvast niet de bedoeling. Denk dat je verwart met Beuvrages? Al twee keer de Wissantaise gereden en alvast geen douches gezien.kenny wrote:Daar zijn wel douches
De vorige keren zat er ook een 90-afstand (of 95) in, dacht ik? Alvast die gereden vorig jaar.