16/02/08 Torhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Tetter
Mountainbiker

16/02/08 Torhout

Post by Tetter »

Na een jaartje stilte zijn we er terug om jullie warm te maken voor onze rit in op zaterdag 16 februari. Onze organisatie is dit jaar niet gewijzigd, alles gaat terug door in het KTA in de Rijselstraat. Het parcours is iets veranderd maar er is nog steeds veel off-road. Met 8 ritten in Torhout is het vanzelfsprekend dat het moeilijk is om nieuwe wegen aan te bieden, maar naar mijn mening is ons parcours op ieders lijf geschreven, zowel beginners als anciens.De lange rit is terug 45 km en de korte is 30 km. De 850 bikers die de vorige editie hebben gereden, zullen mij ook niet tegenspreken als ik zeg dat onze organisatie tot een van de beste behoord van het seizoen. De bevoorradingen(2x op de 45 km) zijn ieder jaar een punt waar iedereen vol lof over is.Zijn het nu de vrouwen die daar voor zorgen of de koekjes, dat zeggen ze er niet bij. Hopelijk zijn jullie er dit jaar terug bij, tot dan.
grote plateau
Kerstman

Re: 3de Valentijnsbike te Torhout 16/02/08

Post by grote plateau »

Tetter wrote: De 850 bikers die de vorige editie hebben gereden, zullen mij ook niet tegenspreken als ik zeg dat onze organisatie tot een van de beste behoord van het seizoen. De bevoorradingen(2x op de 45 km) zijn ieder jaar een punt waar iedereen vol lof over is.Zijn het nu de vrouwen die daar voor zorgen of de koekjes, dat zeggen ze er niet bij. Hopelijk zijn jullie er dit jaar terug bij, tot dan.
De volgorde van de puntjes speelt gene rol,'t is telkenjare al in orde geweest!!!!
We komen terug af!
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

Deze tocht staat voor het eerst op mijn kalender. Waar gaan we naartoe met deze Valentijns :roll: tocht. :wink:
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Gisteren plechtig beloofd aan den Gigi dak zeker aanwezig zal zijn op de tocht van de tetters (o)
En aangezien den GP ook al present is moet zeker al niet alleen bollen :bounce:
Vertrek zal voor mij iets vroeger vallen, ongeveer aan mijn achterdeur.
Tis maar ne km of 8 naar Torhout dus...
groten tetter
Mountainbiker

Post by groten tetter »

Onze Valentijnstocht start voor de derde maal in school KTA Rijselstraat Torhout. Via Torhout OOST trekken we via enkele pittige stroken richting groenhove bos. In de manège aldaar zal iedereen er zijn energietank kunnen aanvullen! Laat u bedienen door onze charmante tetters in een aangepast interieur. :wink:
Alvlug krijgen we nadien de splitsing. De kleine toer trekt via enkele onverharde stroken naar de Warande. De 45 km doet dit na een bezoek aan Veldegem, Aartrijke en een 2de bevoorrading te Wijnendale waar u natuurlijk opnieuw wordt verzorgd door 3 tetterhostesses. :-D
Na de Warande wordt er afgezakt naar de aankomst waar alles voorzien is om na te genieten van de geleverde inspanningen.
We weten dat alle wegen in Torhout reeds bereden zijn. Toch proberen we stroken te combineren die de vorige Torhoutse vtt edities niet deden.
Weet dat de cameraman altijd ergens kan opduiken, wees dus allert, waakzaam en vriendelijk. Je weet maar nooit dat je op scherm verschijnt in de zaal..... :-)
Veel plezier gewenst.

Fietsen kunnen rechtstreeks worden gehuurd bij Eddy Vandevijvere:051/65.66.88.
Last edited by groten tetter on Thu 07 Feb 2008 21:05, edited 3 times in total.
m-biker
Mountainbiker
Location: Martelly met Deore LX, Magura HS33 en Mavic Crossride

Post by m-biker »

ik kom zeker af... startuur is nog afhankelijk van diverse factoren...
hopelijk zo'n zonnetje als dit weekend!

dit wordt trouwens mijn laatste vtt dit voorjaar, daarna terug op de weg!
Superformi
Mountainbiker

Post by Superformi »

:-D Hallo wij van Osantus zullen er ook zijn zaterdag nm :wink:
G Money
Mountainbiker

Post by G Money »

is er een website?
een percentage offroad gekend?
dhoop
Mountainbiker
Location: http://www.wielertoerist.be/dhoop/;TREK 8500;GIANT defy1

Post by dhoop »

ik ben ook van de partij met nog een paar man :bounce: :bounce: we zien der klaar voor om de pees er een keer op te leggen :lol: =D>

en best van al ze geven heel schoon weer uit :wink: beestig =D> =D>
MoozeMeiske
Mountainbiker
Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart

Post by MoozeMeiske »

zal er zaterdagmiddag ook zijn om deze eens af te bollen!
8)
Post Reply