23/12/2007 Aarschot

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
bike-lover
Mountainbiker

23/12/2007 Aarschot

Post by bike-lover »

op zondag 23 december geven de Forestbikers uit Langdorp hun kersttoertocht

25,35 of 45 km

vertrek: parochiezaal bekaf, bekaflaan te Aarschot

tot dan
martin b.
Mountainbiker

Post by martin b. »

Hallo

Wij komen zeker af met ne man of 3. Meer info over het pacour is steeds welkom.

Martin b.
bike-lover
Mountainbiker

Post by bike-lover »

parcours: vlakke aanloopstrook naar de kuitenbijters van de bosberg,hierna door de bossen van Langdorp,gvolgd door een recuperatiestrook waarbij men de bevoorading passeert en als afsluiter nemen we de heuveltjes van Gelrode nog.ik denk zo 'n 500 hoge meters in de 45 km,ge zult zeker gene kou lijden
Jefke85
Mountainbiker

Post by Jefke85 »

bike-lover wrote:parcours: vlakke aanloopstrook naar de kuitenbijters van de bosberg,hierna door de bossen van Langdorp,gvolgd door een recuperatiestrook waarbij men de bevoorading passeert en als afsluiter nemen we de heuveltjes van Gelrode nog.ik denk zo 'n 500 hoge meters in de 45 km,ge zult zeker gene kou lijden
Hoe zeer is dit parcours te vergelijken met de Safety Joggers toertocht in Aarschot van een paar weken geleden?
ikkel
Mountainbiker

Post by ikkel »

martin b. wrote:Hallo

Wij komen zeker af met ne man of 3. Meer info over het pacour is steeds welkom.

Martin b.
zal er zijn samen met de martin b. de fozzie en mss nog ne 4de
ikkel
Mountainbiker

Post by ikkel »

bike-lover wrote:parcours: vlakke aanloopstrook naar de kuitenbijters van de bosberg,hierna door de bossen van Langdorp,gvolgd door een recuperatiestrook waarbij men de bevoorading passeert en als afsluiter nemen we de heuveltjes van Gelrode nog.ik denk zo 'n 500 hoge meters in de 45 km,ge zult zeker gene kou lijden
is de leideberg erbij zoals bij jullie zomertocht (is het hetzelfde parcours ?) want die was zeer goed alleen jammer van de regen toen.

maar het tochtje en de organisatie zijn aanraders =D> =D> =D>
bike-lover
Mountainbiker

Post by bike-lover »

Jefke85 wrote:
Hoe zeer is dit parcours te vergelijken met de Safety Joggers toertocht in Aarschot van een paar weken geleden?
niet te vergelijken,wij zitten aan de andere kant van Aarschot, in Langdorp;dwz bossen en single tracks en heel andere ondergrond
niet zo vettig als rillaar en nieuwrode
BertG
Mountainbiker

Post by BertG »

parochiezaal bekaf, bekaflaan te Aarschot
Gepaste lokatie in ieder geval.
Jefke85
Mountainbiker

Post by Jefke85 »

bike-lover wrote:
Jefke85 wrote:
niet te vergelijken,wij zitten aan de andere kant van Aarschot, in Langdorp;dwz bossen en single tracks en heel andere ondergrond
niet zo vettig als rillaar en nieuwrode
Heb al veel gehoord over Langdorp, maar ben er nog nooit geweest, het schijnt daar een paradijs te zijn voor mountainbikers....
martin b.
Mountainbiker

Post by martin b. »

[quote="Jefke85[/quote]

Heb al veel gehoord over Langdorp, maar ben er nog nooit geweest, het schijnt daar een paradijs te zijn voor mountainbikers....[/quote]

@ Jefke85

Ik kan er van meespreken eens je er bent geweest wil je steeds terug ,ik kan er van meespreken ( martin b. )
Post Reply