op zondag 23 december geven de Forestbikers uit Langdorp hun kersttoertocht
25,35 of 45 km
vertrek: parochiezaal bekaf, bekaflaan te Aarschot
tot dan
23/12/2007 Aarschot
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
bike-lover
- Mountainbiker
-
bike-lover
- Mountainbiker
Post by bike-lover »
parcours: vlakke aanloopstrook naar de kuitenbijters van de bosberg,hierna door de bossen van Langdorp,gvolgd door een recuperatiestrook waarbij men de bevoorading passeert en als afsluiter nemen we de heuveltjes van Gelrode nog.ik denk zo 'n 500 hoge meters in de 45 km,ge zult zeker gene kou lijden
- Jefke85
- Mountainbiker
Hoe zeer is dit parcours te vergelijken met de Safety Joggers toertocht in Aarschot van een paar weken geleden?bike-lover wrote:parcours: vlakke aanloopstrook naar de kuitenbijters van de bosberg,hierna door de bossen van Langdorp,gvolgd door een recuperatiestrook waarbij men de bevoorading passeert en als afsluiter nemen we de heuveltjes van Gelrode nog.ik denk zo 'n 500 hoge meters in de 45 km,ge zult zeker gene kou lijden
- ikkel
- Mountainbiker
is de leideberg erbij zoals bij jullie zomertocht (is het hetzelfde parcours ?) want die was zeer goed alleen jammer van de regen toen.bike-lover wrote:parcours: vlakke aanloopstrook naar de kuitenbijters van de bosberg,hierna door de bossen van Langdorp,gvolgd door een recuperatiestrook waarbij men de bevoorading passeert en als afsluiter nemen we de heuveltjes van Gelrode nog.ik denk zo 'n 500 hoge meters in de 45 km,ge zult zeker gene kou lijden
maar het tochtje en de organisatie zijn aanraders
-
bike-lover
- Mountainbiker
Post by bike-lover »
niet te vergelijken,wij zitten aan de andere kant van Aarschot, in Langdorp;dwz bossen en single tracks en heel andere ondergrondJefke85 wrote:Hoe zeer is dit parcours te vergelijken met de Safety Joggers toertocht in Aarschot van een paar weken geleden?bike-lover wrote:parcours: vlakke aanloopstrook naar de kuitenbijters van de bosberg,hierna door de bossen van Langdorp,gvolgd door een recuperatiestrook waarbij men de bevoorading passeert en als afsluiter nemen we de heuveltjes van Gelrode nog.ik denk zo 'n 500 hoge meters in de 45 km,ge zult zeker gene kou lijden
niet zo vettig als rillaar en nieuwrode
- Jefke85
- Mountainbiker
Heb al veel gehoord over Langdorp, maar ben er nog nooit geweest, het schijnt daar een paradijs te zijn voor mountainbikers....bike-lover wrote:niet te vergelijken,wij zitten aan de andere kant van Aarschot, in Langdorp;dwz bossen en single tracks en heel andere ondergrondJefke85 wrote:Hoe zeer is dit parcours te vergelijken met de Safety Joggers toertocht in Aarschot van een paar weken geleden?bike-lover wrote:parcours: vlakke aanloopstrook naar de kuitenbijters van de bosberg,hierna door de bossen van Langdorp,gvolgd door een recuperatiestrook waarbij men de bevoorading passeert en als afsluiter nemen we de heuveltjes van Gelrode nog.ik denk zo 'n 500 hoge meters in de 45 km,ge zult zeker gene kou lijden
niet zo vettig als rillaar en nieuwrode