09/12/2007 Wielsbeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
PR-barberiet
Mountainbiker

09/12/2007 Wielsbeke

Post by PR-barberiet »

Op 9 december is hij er weer : de MTBUWtocht in Wielsbeke.
Image
Bezoek onze website : http://www.mtbuw.be

09 december 2007

Organisatie : Mtbuw-team
met medewerking van MTB-team Sint-Baafs-Vijve
Tombola met als hoofdprijs "Thompson Flash" Mountainbike
BBR-Rit
start van 8u30 tot 12u
Streek van Wakken,Oeselgem,Markegem,Dentergem

Parcours word in de andere richting gereden van vorig jaar, er zitten enkele nieuwe off-roadstroken bij !!!

Vorig jaar : 1100 deelnemers
GRATIS Hot-dog bij aankomst
1 bevoorrading op de tocht van 30 km (Sampling Aquarius)
2 bevoorradingen op de tocht van 50 km.(Sampling Aquarius en Redbull)

Bezoek onze website : http://www.mtbuw.be
Edge
Mountainbiker

Post by Edge »

Barberietje toch......Nie goe naar het bord gekeken.....
Op de tweede bevoorrading zijn het alleen de Red Bull-Babes met 250 blikjes. Dus mannen haast u tot de tweede bevoorrading want 250 blikjes zijn rap op. Maar nie getreurd...De Leffe en niet vergeten onze wel gekende "wortegemse" zullen er ook zijn, maar pas op..!!!!...Dit jaar terug iets unieks op onze tocht (na de los liggende dalletjes vorig jaar waar enkele zeeziek werden)...DRANKCONTROLE..... :oops:
Voila, dat werd even rap recht gezet.
PR-barberiet
Mountainbiker

Post by PR-barberiet »

-15 jarigen mogen gratis deelnemen aan onze tocht !
phoenix.cr
Mountainbiker

Post by phoenix.cr »

ter info ,ik heb deze tocht veertiendagen geleden gereden en kan u verzekeren is een aanrader!!!,groeten christoph.
Rodenbach
Mountainbiker

Post by Rodenbach »

phoenix.cr wrote:ter info ,ik heb deze tocht veertiendagen geleden gereden en kan u verzekeren is een aanrader!!!,groeten christoph.
ben je parcoursbouwer dan ? kun je iets meer info geven over welke richting de tocht uitgaat ?
barty
Mountainbiker

Post by barty »

hallo gastjes, zoals het er nu naar uitziet zullen de organisatoren in Wielsbeke een unicum beleven...De Anglo Boys zullen met een delegatie van 9 bikers komen afgezakt (enkel Dirk kan niet meerijden)Of het feit dat we nadien nog uitgebreid zullen aperitieven en tafelen er voor iets tussen zit????....Ik denk het wel.
Sluit maar een vatje extra aan zit ik nu al vooruit te denken in de tijd :bounce:
Edge
Mountainbiker

Post by Edge »

Een woordje meer uitleg over het parcours,
Hij is in grote trekken dezelfde als vorig jaar, maar dan wel in omgekeerde rijrichting. Enkele nieuwe off-road stukken zitten erbij en ook nog een fruitboomgaardje meer. De 50 km is wel mooier en lastiger dan de 30 km maar dat zal wel normaal zijn. Het begin is wat aanloop tot in wakken maar dan begint de leute..Voorlopig is alles nog goed berijdbaar. Maar lijk dat de weergoden bezig zijn zullen er sommige stukken toch eventjes drassig bijliggen. (vooral het stuk na de tweede bevoorrading op de 50 km in Grammene) Dus goe mondje vullen..
We zijn gekend voor de vele tegelpaadjes en zwijneroosters waar het gras doorgroeit. Dus bij zeer slecht weer toch goed berijdbaar. Ons parcours is gene modderklever..
Vergeet nie...Er is terug een mountainbike te winnen..een levensechte THOMPSON..Waar kom je dat nog tegen...En een bevoorrading met leffe en wortegemse...Zeg nu zelf ..ge moe nie twijfelen.. :drunk:
phoenix.cr
Mountainbiker

Post by phoenix.cr »

beste ,ik ben geen parcourbouwer maar had voordien de toer gereden met dezelfde organisatie,en ik kan u dit meegeven,off road!!!!!!!! en muddy,trek de laarzen maar aan want het is nodig.er zitten een paar echte zware stukken in, ik dacht zoiets van 7km opeenvolgend.
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

phoenix.cr wrote:beste ,ik ben geen parcourbouwer maar had voordien de toer gereden met dezelfde organisatie,en ik kan u dit meegeven,off road!!!!!!!! en muddy,trek de laarzen maar aan want het is nodig.er zitten een paar echte zware stukken in, ik dacht zoiets van 7km opeenvolgend.
Ik denk dat ge verwart met de TT Sint-Baafs-Vijve. Die mtb-club uit SBV verleent zijn medewerking aan deze TT in Wielsbeke, maar de twee TT's lijken in niets op elkaar. Compleet andere streken en parcours. Die 7km-lange strook in het bos van SBV komt hier dan ook niet voor.
Last edited by Lichterveldenaere on Mon 03 Dec 2007 23:47, edited 2 times in total.
phoenix.cr
Mountainbiker

Post by phoenix.cr »

hoi bikers, het was de tour van sint baafs vijve die ik mee gereden heb en deze laatste zijn dus mede organisator op wielsbeke ,echt een aanrader mooi parcour,niet voor watjes.
Post Reply