16/12/07 Beerse

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
gilbo
Mountainbiker

16/12/07 Beerse

Post by gilbo »

na het succes van vorig jaar http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... ght=beerse (+/-1500 deelnemers) nodigen wij iedereen uit om nog eens door de bossen van de noorderkempen te komen scheuren. Dit jaar kunnen we de deelnemers iets unieks presenteren, maar omdat ik niet voortga op mondelinge afspraken (ook al is het rechtstreeks met een verantwoordelijke van Natuur en bos) en we onze vergunning nog niet in handen hebben hou ik jullie nog even in blijde verwachting.
wat er zeker wel inzit in de doortocht over het parcour van de kievitsheide en de pomp, deze laatste locatie zal waarschijnlijk ook verboden worden in de toekomst :(

Anyway,
zondag 16 december dus allen naar Beerse voor de derde veldtoertocht van Wielerclub Beerse
vertrek en aankomst in het Gemeenschapscentrum Heilaar in de heilaarstraat vanaf 0800u tot 10u30
afstanden 15/25/46 km
tarieven van de VWB
apres Bike, bikewash, bewaakte fietsenstalling en het allerbelangrijkste....... een mooie mix van de mooiste stukjes plaatselijk bos!!
gilbo
Mountainbiker

Post by gilbo »

Voila, de kogel is door de kerk,we hebben onze schriftelijke toestemming om eenmalig door een natuurgebied te rijden "where no biker has gone before...." Dit unieke stukje natuur was al een eeuwigheid afgesloten voor alle publiek, tot nu dus! 6.5km door het Ekstergoor betere gekent als het bos van het Chemicale (zoals ze bij ons zeggen!!) Dit is ook meteen de laatste keer dat we dit mogen want in de toekomst zal het bos enkel nog toegankelijk zijn voor wandelaars en kabouters :-?
meer info over dit mooi stukje natuur vind je hier http://users.skynet.be/bolckmans/natuur ... ergen.html
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

=D> =D>
dan zal ik zeker afkomen, dit unieks wil ik niet missen :lol:
dus staat genoteerd in mijn agenda
moddercrosser
Mountainbiker

Post by moddercrosser »

gilbo wrote: "where no biker has gone before...."
Mij niet bijgerekend dan :wink:
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

Kzal deze datum int oog houden :-)
gilbo
Mountainbiker

Post by gilbo »

voor boven jullie bed
Image
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Knurrebikers en Willem Tell Knesselare zullen die kabouterkes nen keer van dichtbij gaan bekijken.

Wij laten deze rit voorgaan op Tervuren, dus hopelijk zullen we het ons niet beklagen... Aan commentaren te lezen, waarschijnlijk niet [-o<

PS:
Zijn er douches beschikbaar? (ook voor lady's)

Tot dan !
gilbo
Mountainbiker

Post by gilbo »

Uiteraard zijn er douches voor mannen en vrouwen, met warm water :-)
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

heb die poster al zijn hangen waar ik spin (fit factory) :lol:

ps: hoeveel procent off road is er, en zijn er veel single tracks ?
gilbo
Mountainbiker

Post by gilbo »

devil biker wrote:heb die poster al zijn hangen waar ik spin (fit factory) :lol:

ps: hoeveel procent off road is er, en zijn er veel single tracks ?
het percentage off road kan ik niet exact zeggen, maar buiten het stuk van de inschrijving naar de fitometer zal je niet veel beton meer tegenkomen, veel singletrack? Niet speciaal maar wel redelijk wat technisch spul waar je jezelf kan op uitleven, o.a. alle leuke stukken van de blosotoer aan elkaar geregen, gevolgd door het stuk onontgonnen gebied ekstergoor waarna je over het parcours van het prov. kampioenschap cyclocross wordt gestuurd, dan kan je heel even uitrusten alvorens voor de allerlaatste keer door de pomp te raggen (binnenkort mogen hier alleen nog beestjes komen :cry: )
Post Reply