hallo, ik heb +/- 2 maand geleden mijne nieuwe trek 6300 disc bij
koen de rijcke ( in het fietshuis in melsele ) gekocht . Nu passeer ik daar vandaag en wat zie ik de zaak staat te koop
( wegens faillissement )
Wat nu met mijn fietsje ( ik kreeg een gratis onderhoud op 3 maand )
en wat met de garantie ?????
weten jullie hier iets meer van ?
thanks
fietshuis in melsele => faillissement
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Dickie
- Mountainbiker
Jij hebt gelukkig je fiets al.
Erger voor bikers die reeds een voorschot gegeven hebben op nog te leveren materiaal.
Ben wel verbaasd, toch een zaak met veel keuze.
Heb er indertijd zelf mijn bikes besteld.
Stond trouwens met een standje op de tt van Burcht vorig jaar en deze keer niet, vandaar...
Conjunctuur is wat slapjes de laatste maanden, tja alles wordt ook duurder, dat kan zaken met te weinig reserve kopje onder duwen.
Erger voor bikers die reeds een voorschot gegeven hebben op nog te leveren materiaal.
Ben wel verbaasd, toch een zaak met veel keuze.
Heb er indertijd zelf mijn bikes besteld.
Stond trouwens met een standje op de tt van Burcht vorig jaar en deze keer niet, vandaar...
Conjunctuur is wat slapjes de laatste maanden, tja alles wordt ook duurder, dat kan zaken met te weinig reserve kopje onder duwen.
- Frenske
- Mountainbiker
Yep zie topic : http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=41948kawa wrote:Off topic maar... alweer een framebreuk?P° wrote:Inderdaad,heb nu juist een framebreuk afgehandeld met sbr sport.
Of vergis ik me als ik denk dat je nogal eens een 9.8 onder garantie gekregen hebt wegens framebreuk?
Wat wil je met een kartonnen fiets !!!