Gisteren in Opitter gereden, samen met mijn dochter in de Fun.
Gisterenavond heb ik uitslag gekregen op mijn beide benen langs de achterkant. Ik dacht aan een voedselvergiftiging, maar deze morgen had mijn dochter gelijkaardige uitslag.
Ik vraag me af of er nog bikers die gisteren in Opitter gereden hebben dergelijke uitslag hebben? vergelijkbaar met muggenbeten, maar dan heel veel en vooral in plooi van de achterkant van de knie.
Mogelijks van het slijk, ik zie geen andere mogelijkheid. Misschien ergens gecontamineerd water dat ergens samenstroomde waar we doorreden?
MVG, luc
uitslag maar dan letterlijk...
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Re: uitslag maar dan letterlijk...
HILSeT wrote:Gisteren in Opitter gereden, samen met mijn dochter in de Fun.
Gisterenavond heb ik uitslag gekregen op mijn beide benen langs de achterkant. Ik dacht aan een voedselvergiftiging, maar deze morgen had mijn dochter gelijkaardige uitslag.
Ik vraag me af of er nog bikers die gisteren in Opitter gereden hebben dergelijke uitslag hebben? vergelijkbaar met muggenbeten, maar dan heel veel en vooral in plooi van de achterkant van de knie.
Mogelijks van het slijk, ik zie geen andere mogelijkheid. Misschien ergens gecontamineerd water dat ergens samenstroomde waar we doorreden?
MVG, luc
Ja ik heb het ook,
precies muggenbeten,
en deze nacht pas gekregen.
Gene zever. Dat heb ik dus ook ongeveer meegemaakt. Heel men liesstreek vol. Gelukkig zijn de belangrijkste zones toen gespaard gebleven. Het was toen een natte dag dat ik nieuw zadel ging testen. Had mijn fietsbroek van binnenuit regelmatig tegoei getrokkenHemd wrote:Wees blij dat het u achterkant benen is. Als u onderbroekskes aan den wasdraad hangen en daarnaast ligt brandhout gestapeld met die mottige rupsen ertss en er is wind. You get the picture ? Ouch...
Wel goei gemiddeldes gereden in die tijd....