Thule of Spinder?
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Re: Thule of Spinder?
thule!!!!O-biker wrote:Ik ben aan het twijfelen tussen een fietsendrager van Thule "Euroway 945" of een Spinder "Hawk" ? Wie zou wat aanraden en waarom?
kheb nu een twinny load, maat heeft zo'n spinder, andere maat een thule euroway... zoals gisteren, als we van dardenne terugkomen, zie ik op m'n twinny load en op de hawk de fietsen serieus bewegen, op de thule staan ze muurvast! heeft trouwens ook een makkelijker klemsysteem!
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
ga ik mee akkoord, ik heb net mijn auo5 fietsdragerke vervangen door een euroway 945 (promo bij LBS 229€)
een wereld van verschil, mijn bike staat MUURvast, terwijl ik bij de vorige het ide had dat dat ding er ging afvallen
een wereld van verschil, mijn bike staat MUURvast, terwijl ik bij de vorige het ide had dat dat ding er ging afvallen
Liever een paar euro meer uitgeven aan een fietsendrager en zeker zijn van de kwaliteit,
je plaatst er toch je fiets op die iets meer waard is...
Alleen jammer dat Thule zijn T2 drager niet in Europa verdeelt,
deze heeft een heel fijn klemsysteem waar je geen framebeperkingen mee hebt.
http://www.orsracksdirect.com/sportwork ... -inch.html
je plaatst er toch je fiets op die iets meer waard is...
Alleen jammer dat Thule zijn T2 drager niet in Europa verdeelt,
deze heeft een heel fijn klemsysteem waar je geen framebeperkingen mee hebt.
http://www.orsracksdirect.com/sportwork ... -inch.html
- BikeSport.be
- Mountainbiker
- Location: Liteville 301 - Scott Spark LTD en nu dus ook Scalpel 08 Carbon BBQ
Post by BikeSport.be »
Zonder twijfel de Thule. 5 jaar garantie op de fietsdrager en de fietsen die op de fietsdrager staan. Breekt een vand e klemmen tijdens transport dan zal Thule je fiets mee vergoeden. Bovendien zijn alle wisselstukken zeer vlot verkrijgbaar.