Heeft er iemand info over de 2e tochten.
Ben van plan ze alle 2 te rijden maar ik moet de zaterdag om 11 uur basketten. Dus is het om rond 1 uur nog deel te nemen? Als de bevoorrading er niet meer is is niet erg.
En weet er ook niemand wanneer Filip Meirhaeghe start???
Thanks!
10/11 en 11/11/07 Wervik
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- raketwomanFIE
- Mountainbiker
Post by raketwomanFIE »
@Van Belle
dit gaat 2x over een organisatie van de raketmannen de 1e dag kan je starten van 8u tot 14u dit voor 30-52 of 75 km
dag 2 kan men starten van 8u tot 11u30 dit voor 30 of 52 km (dit gaat wel over hetzelfde parcours!! maar de 75 is dan afgepijld.
dus kan je zeker om 13u nog deelnemen op zaterdag de bevoorrading is er zeker nog dit tot de laatste biker voorbij kwam!!
Wanneer Filip start weten we pas op het laatste moment.
dus bij deze de volledige affiche:
WERVIK 10 EN 11 NOVEMBER 2007
6e GROTE MOUNTAINBIKETOCHT
VAN DE RAKETMANNEN
OP ZATERDAG 10 NOV.START 8U TOT 14U **30_52_75KM**
OP ZONDAG 11 NOV.START 8U TOT 11U30 **30_52KM**
KIDSTOCHT OP ZATERDAG START 10U GRATIS MET BEGELEIDING EN VERRASSING NA DE RIT VOOR IEDER KID ONDER DE 16 JAAR
PRIJS PER DAG 2 EURO AANGESLOTEN 4 EURO NIET AANGESLOTEN
INSCHRIJVING DOMEIN OOSTHOVE (NAAST ZWEMBAD) SPEIESTRAAT
GRATIS koffie met gebak voor de start voor iedereen
**opnieuw vernieuwd parcours**
3 uitgebreide bevoorradingen
videobeelden van de tocht achteraf in de kantine,
apres-bike bar aan democratische prijzen(1€pintje e.a. 1,50€leffe)
gratis reuze tombola der raketmannen met tal van waardevolle prijzen(1e prijs mountainbike)
broodje na de rit voor iedere deelnemer
pechdienst
nieuwe douches
bike-wash met 16 slangen
extra en uniek gratis bewaakte bikestalling! constant bewaking gegarandeert
EEN MOUNTAINBIKE HUREN BEL TILLO-->051/78 04 90
VERDERE INLICHTINGEN TE BEKOMEN BIJ DIMITRI -->056/31 31 41
BIJ VINCENT -->0472/72 47 43
dit gaat 2x over een organisatie van de raketmannen de 1e dag kan je starten van 8u tot 14u dit voor 30-52 of 75 km
dag 2 kan men starten van 8u tot 11u30 dit voor 30 of 52 km (dit gaat wel over hetzelfde parcours!! maar de 75 is dan afgepijld.
dus kan je zeker om 13u nog deelnemen op zaterdag de bevoorrading is er zeker nog dit tot de laatste biker voorbij kwam!!
Wanneer Filip start weten we pas op het laatste moment.
dus bij deze de volledige affiche:
WERVIK 10 EN 11 NOVEMBER 2007
6e GROTE MOUNTAINBIKETOCHT
VAN DE RAKETMANNEN
OP ZATERDAG 10 NOV.START 8U TOT 14U **30_52_75KM**
OP ZONDAG 11 NOV.START 8U TOT 11U30 **30_52KM**
KIDSTOCHT OP ZATERDAG START 10U GRATIS MET BEGELEIDING EN VERRASSING NA DE RIT VOOR IEDER KID ONDER DE 16 JAAR
PRIJS PER DAG 2 EURO AANGESLOTEN 4 EURO NIET AANGESLOTEN
INSCHRIJVING DOMEIN OOSTHOVE (NAAST ZWEMBAD) SPEIESTRAAT
GRATIS koffie met gebak voor de start voor iedereen
**opnieuw vernieuwd parcours**
3 uitgebreide bevoorradingen
videobeelden van de tocht achteraf in de kantine,
apres-bike bar aan democratische prijzen(1€pintje e.a. 1,50€leffe)
gratis reuze tombola der raketmannen met tal van waardevolle prijzen(1e prijs mountainbike)
broodje na de rit voor iedere deelnemer
pechdienst
nieuwe douches
bike-wash met 16 slangen
extra en uniek gratis bewaakte bikestalling! constant bewaking gegarandeert
EEN MOUNTAINBIKE HUREN BEL TILLO-->051/78 04 90
VERDERE INLICHTINGEN TE BEKOMEN BIJ DIMITRI -->056/31 31 41
BIJ VINCENT -->0472/72 47 43
Last edited by raketwomanFIE on Thu 18 Oct 2007 19:43, edited 1 time in total.
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Eerst en vooral een welgemeende dank u wel en een dikke chapeau voor jullie 2-daagse.Eindelijk,nu ja eindelijk,hing van mijn keuze af natuurlijk,kan ik en zal ik deze tt eens rijden (een primeur voor mij,dus)Weleenswaar op zaterdag en ik ga meteen voor de lange afstand!!!
Zondag trek ik dan naar een Waalse topper.
Eerst en vooral al heel veel horen boffen met deze tocht.De Fast is er zelfs zot van.Kan ik best geloven.
Ten tweede kom ik regelmatig raketmannen tegen over de grens.Dus die mannen weten ook al waar de mooiste tt's plaatsvinden.
Maar persoonlijk ben ik heel blij dat ik Wervik en omstreken eindelijk eens zal kunnen aansnijden.Ik kijk met grote verlangens alvast uit naar dit weekendje.
Zondag trek ik dan naar een Waalse topper.
Eerst en vooral al heel veel horen boffen met deze tocht.De Fast is er zelfs zot van.Kan ik best geloven.
Ten tweede kom ik regelmatig raketmannen tegen over de grens.Dus die mannen weten ook al waar de mooiste tt's plaatsvinden.
Maar persoonlijk ben ik heel blij dat ik Wervik en omstreken eindelijk eens zal kunnen aansnijden.Ik kijk met grote verlangens alvast uit naar dit weekendje.
- raketwomanFIE
- Mountainbiker
- raketwomanFIE
- Mountainbiker
Post by raketwomanFIE »
dhoop wrote:mij mag je ook verwachten voor wervikkan er iemand een beetje meer uitleg geven over het parkoer
![]()
![]()
bij deze: we starten zoals gewoonlijk met de doorgang aan de "Balokken"(Wervikse trots)
waar we dan zo snel mogelijk richting Frankrijk trekken om daar de franse berg te nemen en het franse bos eens om te woelen(héél mooi trouwens en steeds bereidbaar)
dit voor de 2 grote afstanden
de 30km blijft rond Wervik!!
de 70 km daar zit ook Deulemont in ja echt véél mag ik nie zeggen t'is echt mooi en NIEUW.
héél véél off-road!!!!!