Volgende week is het weer de TT Brakel - Op en rond de Berendries.
Een heel mooie TT die veel stukken aandoet die 2 weken geleden ook in de TT van Opbrakel zaten.
http://home.scarlet.be/tcoudenjong/
Afstanden: 15-25-37-50km
Start van 8.30-14.00u
Adres:
Sporthal De Rijdt
Jagersstr. 64
06/10/07 Brakel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
*Phaedrus*
- Mountainbiker
Post by *Phaedrus* »
Welke banden leg ik best voor deze TT? Ik heb heb Schwalbe Nobby Nics voor de meer slijkerige parcours en Hutchinson Pythons voor de wat snellere parcours.
Alvast bedankt,
Alvast bedankt,
- speedy-biker
- Mountainbiker
Post by speedy-biker »
ik denk da ik in het weekend ook eens tot in brakel ga komen hopelijk zit het weer dan wat beter mee dan dees weekend 
- Cannonneke
- Mountainbiker
Post by Cannonneke »
Ik herinner mij van (heel) lang geleden dat het echt glibberen is bij regenweer, toen 3x onderuit gegaan...
Als ik het weerbericht bekijk zal het wel droger worden, parcours zal tegen zaterdag op veel plaatsen nog slecht liggen, maar dat maakt het niet minder leuk
Als ik het weerbericht bekijk zal het wel droger worden, parcours zal tegen zaterdag op veel plaatsen nog slecht liggen, maar dat maakt het niet minder leuk
- MC Jo
- Mountainbiker
- Location: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;
Bandenkeuze
En welke bandenkeuze stelt het orakel dit jaar voor? Terug bulldogs? Dat is Hutchinson of ben ik mis? En zijn deze dan zoveel beter dan Nobby Nics?
Herder Ronny wrote:Naar jaarlijkse gewoonte zullen de Herders ook aanwezig zijn op deze tocht. We starten om 8u30!
Een verslag van vorig jaar is HIER te lezen :-)