30/09/2007 Nederhasselt - O-Vl

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

30/09/2007 Nederhasselt - O-Vl

Post by Steven vd Eynde »

Image

De dag na mijne verjaardag... :drunk:

Goed voor een kleine 350 hm's op de langste afstand. De meeste hm's krijg je voor de wielen in Pollare. Snel parkoers, is één van mijn vaste trainingstoertjes in de week. Vandaag ff gereden; een goeie 25 km/u gemiddeld. Op een paar omzeilbare plassen na lag het traject er zelfs stoffig bij (had geen drank mee - smoeleke plakte als ik thuis kwam). Vorig jaar in 1u50 afgehaspeld. Hopelijk valt er komende week niet te veel nattigheid.

Ook met seingevers. Koning auto mag dus es wachten op ons! =D>

Gr,

Steven
Klippel San
Mountainbiker

Post by Klippel San »

Ge moogt een delegatie wolfkens verwachten.
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

Wij komen ook af, verplicht nummer. Heb een aantal jaren in die club gezeten in m'n beginjaren dus we gaan die mannen ook nog ne keer steunen hè. En nog eens in eigen streek.
Die nattigheid deze week zou 'ns kunnen tegenvallen, ziet er voor deze week niet te best uit, van een beetje modder is er nog niemand gestorven hè :-D
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Het mag zelfs nog veel regenen, dan nog blijft het parkoers goed berijdbaar. De meeste off-road paden zijn verhard met steengruis / steenslag.

@ Gwen: hoe laat starten jullie? Vroeg of laat?
Pétard
Mountainbiker
Location: cube elite, Litespeed ocoee boormachien, Isaac baanmachien

Post by Pétard »

De Meerbeekse bikers zullen ook van de partij zijn!
normaliter zullen we tussen 8u15 en 8u45 starten...

groeten
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

@Steven:
Hoe laat? Ik heb gezien dat je tot 10u kan inschrijven, ik veronderstel tegen 10u dan... Mijn ervaring met ons "bende" is nl. zo: vroeg starten zit er met die mannen al totaal niet in en je spreekt af om half tien (zoals voor Oudenaarde) en met een beetje chance komen ze er tegen ten 10'en door en dan is 't er wel nog enen iets vergeten (schoenen, helm,...) :-D
ik ga iedereen verwittigen om tegen half tien aan de inschrijving te zijn, zo kunnen wij tegen 10u starten :wink: . En dan kunnen we beginnen jagen hè :-D
Steven vd Eynde
Mountainbiker

Ok, dan pik ik jullie op in mn tweede ronde. Vertrek om 8 u al! :wink:
Raffie
Mountainbiker

Post by Raffie »

Wij Wolfkens, vertrekken (in groep) in Pamel om 8u00 en komen dan af.
Ik vermoed dat we tegen het tempo van ons A1-ploeg wij reeds om 8u10 daar zullen zijn. 't zou mij ook niets verbazen als we dezen TT uitrijden aan een gemiddelde van een kleine 30 km/u :oops:
lagniau
Mountainbiker

Post by lagniau »

Klippel San wrote:Ge moogt een delegatie wolfkens verwachten.
wa uur vertrekte gij ? (in nederhasselt zelf)

yoo
Steven vd Eynde
Mountainbiker

Raffie wrote:Wij Wolfkens, vertrekken (in groep) in Pamel om 8u00 en komen dan af.
Ik vermoed dat we tegen het tempo van ons A1-ploeg wij reeds om 8u10 daar zullen zijn. 't zou mij ook niets verbazen als we dezen TT uitrijden aan een gemiddelde van een kleine 30 km/u :oops:
Op tijd roepen dat we aan kant kunnen gaan he...
Post Reply