Ertvelde 1 september
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- betonboerke
- Mountainbiker
Ertvelde 1 september
Post by betonboerke »
Heeft soms iemand een beetje uitleg over de VTT in 't land van Eddy Wally ?Komt hij ook met Mariette?
- Herder Scubaluc
- Kerstman
Post by Herder Scubaluc »
Vorig jaar richting Lembeekse bossen, en ik herinner mij nog een vettig stukje langs de nieuwe kluizendokken 
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Was er vorig jaar ook bij ,de Lembeekse bossen was super ,maar kort
dat was een zeer zwaar stukske aan de kluizendok
Als ik kan kom ik ook af
dat was een zeer zwaar stukske aan de kluizendok
Als ik kan kom ik ook af
Onze vriendschapsvtt vertrekt aan de sporthal Hoge Wal, zowel de 25,45 en 65 km rijden richting Rieme. Er zitten daar weer een paar nieuwe stukjes tussen over privé terrein, onze maaiploeg is de voorbije dagen al aan het werkgeweest om het parcours vrij te maken van dorens en andere onkruiden. Via 2 mooie stukjes bos rijden we dan terug richting Ertvelde en Oosteeklo waar voor iedereen een eerste bevoorrading is opgesteld, daarna vervolgen we ons parcours richting Lembeekse bossen.De 65 km maakt dan een extra lus via Lembeeke, Eeklo en waarschoot waar hen dan een tweede bevoorrading wacht. In de Lembeekse bossen komen ze terug samen met de 45km om de weg richting Ertvelde te vervolgen.
We hebben dus weer ons best gedaan om jullie een paar nieuwe stukjes voor te schotelen, het is beslist de moeite om het eens te komen uittesten.
Dus allen tot zaterdag
Start 8 tot 14u
Kids kunnen om 13:30 starten voor een begeleide tocht van 20km
We hebben dus weer ons best gedaan om jullie een paar nieuwe stukjes voor te schotelen, het is beslist de moeite om het eens te komen uittesten.
Dus allen tot zaterdag
Start 8 tot 14u
- den Trekmountainbiker
- Mountainbiker
Post by den Trekmountainbiker »
hoi, ik kom ook af met mijn kids, ze rijden al de ritten van de wbv.
Ik rij zelf de 45km, dan ben ik ongeveer terug als ze toekomen!!
Vorig jaar ook gereden en kwam Eddy tegen met fiets, met Mariette op de buis...
GEWELDIG zei hij !!!

Ik rij zelf de 45km, dan ben ik ongeveer terug als ze toekomen!!
Vorig jaar ook gereden en kwam Eddy tegen met fiets, met Mariette op de buis...
GEWELDIG zei hij !!!
Een groot aantal Buddybikers zal van de partij zijn. Hopelijk zien we jullie ook op 14 oktober ?An-Sofie wrote:Onze vriendschapsvtt vertrekt aan de sporthal Hoge Wal, zowel de 25,45 en 65 km rijden richting Rieme. Er zitten daar weer een paar nieuwe stukjes tussen over privé terrein, onze maaiploeg is de voorbije dagen al aan het werkgeweest om het parcours vrij te maken van dorens en andere onkruiden. Via 2 mooie stukjes bos rijden we dan terug richting Ertvelde en Oosteeklo waar voor iedereen een eerste bevoorrading is opgesteld, daarna vervolgen we ons parcours richting Lembeekse bossen.De 65 km maakt dan een extra lus via Lembeeke, Eeklo en waarschoot waar hen dan een tweede bevoorrading wacht. In de Lembeekse bossen komen ze terug samen met de 45km om de weg richting Ertvelde te vervolgen.
Dus allen tot zaterdag
Start 8 tot 14u
In ieder geval succes gewenst met jullie organisatie.
Vorig jaar ook jullie rit gereden en die was dik in orde, wel afgezien daar aan Kluizendok aan de windmolens !
- betonboerke
- Mountainbiker
ertvelde
Post by betonboerke »
Ertvelde ook wij komen eraan ,proberen zo voeg mogelijk te vertrekken, vorig jaar was goed, dus hier zijn we terug, en elke tocht heeft zijn charmes. De mooiste VTT vind je in het Heuveland , maar zo iets is hier in het Meetjesland onmogelijk.
- Galibier2646
- Mountainbiker
Post by Galibier2646 »
Ook deze morgen de 65 km gereden. Met de verplaatsing van en naar huis in Evergem kwam ik net aan 80 km.
Mijn complimenten aan de parcoursbouwer want het was echt een heel leuke TT met veel onverharde stroken waaronder een paar nieuwe die ik nooit eerder heb gedaan.
Eerste bevoorrading gemist (niet gezien
), gelukkig de 2de niet. Uitpijling vond ik dik voldoende.
Tot volgend jaar
Mijn complimenten aan de parcoursbouwer want het was echt een heel leuke TT met veel onverharde stroken waaronder een paar nieuwe die ik nooit eerder heb gedaan.
Eerste bevoorrading gemist (niet gezien
Tot volgend jaar
- betonboerke
- Mountainbiker
Ertvelde
Post by betonboerke »
Deze morgen de 65 gereden, inderdaad mooie tocht, weet iemand hoeveel mtbs ( zonder de wielertoeristen!) er waren?