ik ben jongen van 15 en ben nog maar 2 maanden aan het mbk
omgeving kortrijk bikers gezocht
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
omgeving kortrijk bikers gezocht
zijn er geen mensen van de omgeving kortrijk die eens willen biken ik vind alleen rijden niet zo tof
- Cristalix
- Mountainbiker
Kijk eens op dit topic http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=39763, ook niet ver hoor, waar stijn merida zegt te wonen is praktisch in aalbeke, dus relatief dicht bij kortrijk. Ikzelf ben van Marke en mijn broer gaat ook regelmatig mtb'en
Ik ga btw ook de TT van Vichte gaan rijden, waar en wanneer kan er eventueel afgesproken worden?
Ik ga btw ook de TT van Vichte gaan rijden, waar en wanneer kan er eventueel afgesproken worden?
- Cristalix
- Mountainbiker
Ok, we zouden er dan best een plaats en tijd opplakken, 9 uur afspreken aan de startplaats, ik zal met ne felroden giant zijn, ga een rood truike aanhebben en een wit-blauwe bell helm (met het blauwe lintje). Mijn broer zal ook mee zijn, met ne mat-zwarten giant en dezelfden helm zoals ik. Mss ook eens wat herkenningen geven van de anderen die afkomen?
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
voor diegenen die vroeger zijn zaterdag... Ik start normaal rond 8u - 8u30 daar ter plaatse in Vichte... Ook altijd welkom...