ik ben echt een beginner en dus heb de volgende " domme ( ? ) " vraag
wat is het verschil tussen toerentocht
marathon
wedstrijd
challenge
hallo
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- davidS
- Mountainbiker
TT is een toer ingericht voor de fun ttz. geen competitie tenzij je zelf wil fietsen tegen jezelf of anderen.(meestal afstanden tss 25-65km)
Marathon is een lange tourrit (>65km) al dan niet gechronometreerd (vb hagelandse chrono)
wedstrijd kan alle soorten ritten zijn in competitief verband: vb hagelandse chrono, 10uur van Grobbendonk/Westerlo, belgisch kampioenschap mtb etc
challenge is een reeks van gelijkaardige wedstrijden waar de beste gemiddelde wint.
meer voorbeelden laat ik aan anderen over, deze waren degene die me zo te binnen vielen
Marathon is een lange tourrit (>65km) al dan niet gechronometreerd (vb hagelandse chrono)
wedstrijd kan alle soorten ritten zijn in competitief verband: vb hagelandse chrono, 10uur van Grobbendonk/Westerlo, belgisch kampioenschap mtb etc
challenge is een reeks van gelijkaardige wedstrijden waar de beste gemiddelde wint.
meer voorbeelden laat ik aan anderen over, deze waren degene die me zo te binnen vielen
- MarnikDUDE
- Mountainbiker
Post Reply
5 posts
• Page 1 of 1