Ladybiker gezocht

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
danny_pl2002
Mountainbiker

Ladybiker gezocht

Post by danny_pl2002 »

hallo,

is er een leuke dame omgeving Kortijk-Harelbeke, leeftijd 35 tot 45, die samen met mij toertochten wilt rijden?? ik probeer zo vaak mogelijk op zaterdagvoormiddag te gaan rijden. ik rijd meestal ook op donderdagavond in de streek. zou leuk zijn om die kilometers niet meer alleen te moeten afhaspelen.... reacties welkom.

danny.
Last edited by danny_pl2002 on Sun 01 Jul 2007 09:41, edited 1 time in total.
dirty-4
Mountainbiker

Re: Ladybiker gezocht

Post by dirty-4 »

danny_pl2002 wrote:hallo,

is er een leuke dame omgeving Kortijk-Harelbeke, leeftijd 40 tot 45, die samen met mij toertochten wilt rijden?? ik probeer zo vaak mogelijk op zaterdagvoormiddag te gaan rijden. ik rijd meestal ook op donderdagavond in de streek. zou leuk zijn om die kilometers niet meer alleen te moeten afhaspelen.... reacties welkom.

danny.
Veel succes, nog ni teveel dames tussen 40 en 45 tegengekomen op toertochten. doe er een 15 jaar af en ge gaat meer geluk hebben, :wink:
Grietje
Mountainbiker

Post by Grietje »

:( Spijtig
Gij woont wat te ver voor mij.
Ik ben oei oei nog maar 33 en woon in Balen. Ik zoek wel bikende vrouwen uit mijn buurt met wie ik mijn passie kan delen...
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

Grietje wrote::( Spijtig
Ik ben oei oei nog maar 33 en woon in Balen. Ik zoek wel bikende vrouwen uit mijn buurt met wie ik mijn passie kan delen...
Ik denk wel dat "danny" niet bepaald een vrouw is... alhoewel, tegenwoordig is alles mogelijk hé :roll:
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

Flip FSR wrote:
Grietje wrote::( Spijtig
Ik denk wel dat "danny" niet bepaald een vrouw is... alhoewel, tegenwoordig is alles mogelijk hé :roll:
hehe, dan zal em wel danielle heten zeker :-D
karin
Mountainbiker

bikester gezocht

Post by karin »

Hallo,

ik woon binnenkort (over tien dagen...)terug in Menen, en begin er een eigen praktijk in Kuurne. Ik wil me gerust wel eens vrijmaken. Zaterdagmorgen is wel een probleem voor mij, gezien ik dan op de praktijk zal moeten zijn.

Karin, 32j
zaskar72
Mountainbiker

Re: bikester gezocht

Post by zaskar72 »

karin wrote:Hallo,

ik woon binnenkort (over tien dagen...)terug in Menen, en begin er een eigen praktijk in Kuurne. Ik wil me gerust wel eens vrijmaken. Zaterdagmorgen is wel een probleem voor mij, gezien ik dan op de praktijk zal moeten zijn.

Karin, 32j
praktijk in ???
Grietje
Mountainbiker

Menen ?

Post by Grietje »

Amaai...

Menen waar ligt dat ? Klinkt mij heel onbekend. Ik woon in de heerlijke kempen.
BertG
Mountainbiker

Post by BertG »

Menen waar ligt dat ?
Hééél ver van de Kempen :-)
zaskar72
Mountainbiker

Re: Menen ?

Post by zaskar72 »

Grietje wrote:Amaai...

Menen waar ligt dat ? Klinkt mij heel onbekend. Ik woon in de heerlijke kempen.
ik ga daar vaak een TT rijden schone streek !! En om te trainen is Herentals zeker aan te raden incl douche voor mens en bike voor1.80 € ge kunt er ni voor in uwe zetel blijven zitten !
aja Menen is de kanten van kortijk..
Post Reply