Regenvest

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
seb1978
Mountainbiker

Regenvest

Post by seb1978 »

Wat doen jullie aan tegen de regen? Welk merk en ook iets dat niet te duur is.
keere
Mountainbiker
Location: 2x trek elite 9.9, madone 5.2 duca ace 09, equinox 7 ultegra/DA08 + aeolus wheels

Post by keere »

een vestje van jeantex, kost werl iets maar dan heb je ook iets, heel de morgen in de regen gereden, alle ja, mot regen, was niet aan het zweten, en bleef mooi droog, als je het oprold past het mooi in je truitje achteraan, dus super compact, verkoopprijs rond de 99 euro, niet de goedkoopste, maar natworden is ook nie leuk he!
grtz
BertG
Mountainbiker

Post by BertG »

Gewoon een goedkoop regenvestje (kaawee gelijk dat ze zeggen) over mijn normale fietskledij. Heb er ééntje van Itek. Stopt de nattigheid even goed en moet je niet van wakker liggen als het kapot gaat door bijvoorbeeld te vallen.
anno53
Mountainbiker

Post by anno53 »

Decathlon heeft een Jeantex vestje in aanbieding voor €45. Ik heb reeds +- 2 jaar dergelijk regenjasje en ben er heel tevreden over, zie: http://www.decathlon.be/NL/Product_arbo ... index.html[/u]
pikethebike jr
Mountainbiker

Post by pikethebike jr »

Ik word gewoon kletsnat van het zweet in zo een regenvest.
Het enige voordeel is dat het de wind tegenhoudt, waardoor je minder kou krijgt.

Pike
Bikefan
Mountainbiker
Location: Nu een carbon Trek met tubelessbanden, dit is top!!

Post by Bikefan »

Ik heb er een van Pro. Niet te duur, compact en zeer goed tegen de regen maar ik zweet er erg onder. Maar idd beter dat dan nat worden :wink:
colnago
Mountainbiker

Post by colnago »

Weet iemand waar je en regenjasje kan krijgen die doorzichtig is en zonder mouwen?
Zolang mijn lichaam niet nat wordt is het ok voor mij.
ParaDoXke
Mountainbiker

Post by ParaDoXke »

bij i-tek hadden ze zo van die doorzichtige wegwerpvestjes. Kheb er voor men grootmoeder zo een paar moeten meebrengen :-D
Bikefan
Mountainbiker
Location: Nu een carbon Trek met tubelessbanden, dit is top!!

Post by Bikefan »

colnago wrote:Weet iemand waar je en regenjasje kan krijgen die doorzichtig is en zonder mouwen?
Zolang mijn lichaam niet nat wordt is het ok voor mij.
Mijne is doorzichtig maar met lange mouwen, bestaan die vestjes wel met korte mouwen? Anders een stukje afknippen? 8)
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

Heb er 3 :oops:
Eentje van sportfull zonder mouwen, voor in de zomer.
Eentje van Pro voor tussenseizoen, een dunneke maar met mouwen.
Eentje van Massi, een dik, voor als het echt giet, als het al wat kouder is...
Het liefst van al doe ik dat van sportfull aan, als je borst droog blijft, vind ik het belangrijkste, toch zeker in de zomer.
Als je een te dik vestje bij hebt, bv. een kway zoals reeds gezegd en je moet daar 60 of meer ardennenkm's mee bollen, dan blaas je jezelf op...
Post Reply