Regenvest
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- keere
- Mountainbiker
- Location: 2x trek elite 9.9, madone 5.2 duca ace 09, equinox 7 ultegra/DA08 + aeolus wheels
een vestje van jeantex, kost werl iets maar dan heb je ook iets, heel de morgen in de regen gereden, alle ja, mot regen, was niet aan het zweten, en bleef mooi droog, als je het oprold past het mooi in je truitje achteraan, dus super compact, verkoopprijs rond de 99 euro, niet de goedkoopste, maar natworden is ook nie leuk he!
grtz
grtz
- anno53
- Mountainbiker
Decathlon heeft een Jeantex vestje in aanbieding voor €45. Ik heb reeds +- 2 jaar dergelijk regenjasje en ben er heel tevreden over, zie: http://www.decathlon.be/NL/Product_arbo ... index.html[/u]
- pikethebike jr
- Mountainbiker
Post by pikethebike jr »
Ik word gewoon kletsnat van het zweet in zo een regenvest.
Het enige voordeel is dat het de wind tegenhoudt, waardoor je minder kou krijgt.
Pike
Het enige voordeel is dat het de wind tegenhoudt, waardoor je minder kou krijgt.
Pike
Heb er 3
Eentje van sportfull zonder mouwen, voor in de zomer.
Eentje van Pro voor tussenseizoen, een dunneke maar met mouwen.
Eentje van Massi, een dik, voor als het echt giet, als het al wat kouder is...
Het liefst van al doe ik dat van sportfull aan, als je borst droog blijft, vind ik het belangrijkste, toch zeker in de zomer.
Als je een te dik vestje bij hebt, bv. een kway zoals reeds gezegd en je moet daar 60 of meer ardennenkm's mee bollen, dan blaas je jezelf op...
Eentje van sportfull zonder mouwen, voor in de zomer.
Eentje van Pro voor tussenseizoen, een dunneke maar met mouwen.
Eentje van Massi, een dik, voor als het echt giet, als het al wat kouder is...
Het liefst van al doe ik dat van sportfull aan, als je borst droog blijft, vind ik het belangrijkste, toch zeker in de zomer.
Als je een te dik vestje bij hebt, bv. een kway zoals reeds gezegd en je moet daar 60 of meer ardennenkm's mee bollen, dan blaas je jezelf op...