Beginnende bikers uit de omg. Brugge, Oostkamp, Beernem,...

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
blackbird
Mountainbiker

Beginnende bikers uit de omg. Brugge, Oostkamp, Beernem,...

Post by blackbird »

Hehey

Ik ben op zoek naar mensen uit de regio die eens samen een toerke willen rijden.

Ik ben een 24-jarige meid uit Oostkamp en een beginner op vlak van mtb... dus al te snel zal het waarschijnlijk (nog) niet gaan. Ik ken de streek wel vrij goed.

... So, voel je je geroepen... let me know :wink:
keere
Mountainbiker
Location: 2x trek elite 9.9, madone 5.2 duca ace 09, equinox 7 ultegra/DA08 + aeolus wheels

Post by keere »

hey, als je eens wil gaan rijden, laat het weten, in de week ga ik proberen 1a2x op de baan (met eventueel kleine offroad) te gaan rijden, en int weekend een TT in de buurt, en aangezien mn bike partner me in de steek heeft gelaten...
C-DALE
Mountainbiker
Location: Cannondale Taurine 2007/8.2kg + Cannondale Tesoro 2010/8.7kg

Post by C-DALE »

Hello Blackbird,

Awel zou ook wel bij die 'mensen' willen horen.
Mijne bikemaat kan (soms) enkel in het weekend, moeilijk met z'n 2 kindjes en z'n werk.
Heb Keere ook via zo'n topic leren kennen, en ook al samen weest rijden. :P
Niks da leuker is om met andere bikers uit de regio es samen te biken
blackbird
Mountainbiker

Post by blackbird »

Er is algauw een TT in ruddervoorde en 1 in veldegem heb ik gezien. En kben wel van plan om toch op z'n minst op 1 ervan te starten (aangezien dit alle twee echt wel dicht bij mn deur is) Dus als iemand ook toevallig van plan is daar te rijden... let me know ee :-) Kunnen we op z'n minst al samen starten. :-)

Maar kben wel ne amateur ee ikke :-p. Dus kdenk niet dat ik voor de langste afstand zal gaan. Kwestie van het te overleven :-p Nuja, kdoe wel mn best en 't is ook wel mn bedoeling dat het een beetje vooruit gaat :wink: Anders had ik me wel ne cruisevelo aangeschaft.

So, mss komen we elkaar daar ergens tegen? Ge moet maar pm'en of zo aj daar zou zijn...

En als er mensen in de buurt trainen, wil ik ook wel eens meetrainen. Ik heb wel geen 'remorque' of zo :-p dus ver geraak ik zelf niet. Ik woon ongeveer 12 km ten zuiden van Brugge btw :-) Ruddervoorde, Hertsberge, Oostkamp, Zedelgem,... is zo'n beke het dichtst bij ik.

Grtz en cu ee 8) :-)
peter v
Mountainbiker

Post by peter v »

ik zou wel eens naar Veldegem gaan rijden ik zal om 8.30 vertrekken als je wil kan je mee gaan met peter v van de Superiabikers tot later de geroeten van peter v
witten
Mountainbiker

Post by witten »

als ik in't land ben, dan kunnen we gerust een ritje gaan doen. ik ben ook van oostkamp, heb je een pb'ke gestuurd.
so just let me know

F :P
groentenPuree
Mountainbiker

Re: Beginnende bikers uit de omg. Brugge, Oostkamp, Beernem,

Post by groentenPuree »

blackbird wrote:Hehey

Ik ben op zoek naar mensen uit de regio die eens samen een toerke willen rijden.

Ik ben een 24-jarige meid uit Oostkamp en een beginner op vlak van mtb... dus al te snel zal het waarschijnlijk (nog) niet gaan. Ik ken de streek wel vrij goed.

... So, voel je je geroepen... let me know :wink:
@blackbird + de rest: Dit weekend doe ik waarschijnlijk de Bloso "bossenroute". Als je zin hebt om samen te rijden...
Ben eveneens nog een beginner, dus ik zal wel niet echt topsnelheden halen :)
keere
Mountainbiker
Location: 2x trek elite 9.9, madone 5.2 duca ace 09, equinox 7 ultegra/DA08 + aeolus wheels

Post by keere »

word er dit weekend gereden?
zaterdagn doe ik waarschijnlijk aalter, 75km,
zondag een ritje op de baan, +- 100km en maandag idem
om af te spreken liefst msn of pm
grtz
peter v h x
Mountainbiker

Post by peter v h x »

ik ben nog maar geopereert an mijn hiel en mag nog niet fietsen
Last edited by peter v h x on Wed 01 Aug 2007 22:03, edited 1 time in total.
JelleB
Mountainbiker

Post by JelleB »

Zie privébericht :)
Als er nog mensen zijn uit de streek die willen rijden...
Post Reply