17/05/07 La Wissantaise (Fr.)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Herder Scubaluc
Kerstman

17/05/07 La Wissantaise (Fr.)

Post by Herder Scubaluc »

Voor zij die dit nog niet kennen, dit is een van de hoogtepunten van rando's in Pas-de-Calais. Aan hoogtemeters zul je hier geen gebrek hebben.
De afstanden zijn 25 - 30 - 40 - 60 - 80 - 105 km
Ik ben in ieder geval weer van de partij =P~ =P~ =P~

De topic van vorig jaar kan je hier nalezen

Image
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

schitterende tocht en een echte aanrader voor iedereen!

Mijn verslagsken van vorig jaar... effen naar beneden scrollen en je ziet het staan...

Ik ben zeker weer aanwezig en ga minimum voor de 80 km!

Voor wie twijfelt omdat het ver is, niet doen en zeker gaan, je zal je het niet beklagen! [-X
lok 36000
Mountainbiker

Post by lok 36000 »

Deze wil ik ook op mijn palmares maar ik zal nog een paar jaar moeten wachten. Wanneer eer kinderen in de familie zijn is er op deze dag elk jaar wel ergens een communiefeest. Volgend jaar valt OLH hemelvaart op 1 mei en verschuift hun datum misschien [-o< [-o< [-o<
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

ik ben er zeker, tenminste als mijn bike ook meewil, Eerst 24u van Kester, hopelijks rij ik er geen stukken zoals dit week end, pff
ik denk eraan om een rohloff te laten monteren, maar naar t schijnt moet dat ook eerst ingereden worden, dan zou ik dergelijke tochten eerst links moeten laten liggen in het begin ( eerste 1000km) De LA bikers zullen in ieder geval aanwezig zijn.
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Vorig jaar door de natte weersomstandigheden de verplaatsing niet gemaakt,intussentijd ne keer met enkele forumbikers de streek in en rond wissant ne keer gaan verkennen en nu ga ik op hemelvaartsdag de verplaatsing terug maken.

Verdere info volgt.
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Ik teken ook present voor deze :bounce:
Normaal ga ik voor de grote toer.
Info over het treintje zal nog wel komen zeker.
moviestar
Mountainbiker

Post by moviestar »

De kogel is door de kerk ... ik zak ook af naar Wissant ... een droom die uit komt want wilde al een tijdje afzakken naar deze streek en nu er een toertocht is ... I'll be there ... :wink: :-D

Rijden de forumbikers samen ? Zoja hoe laat wordt er gestart ? :bounce:

Greetzzzz
moviestar 8)
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

moviestar wrote: Rijden de forumbikers samen ? Zoja hoe laat wordt er gestart ? :bounce:

Greetzzzz
moviestar 8)
Er zal zowiezo samen gereden worden. Wissant werkt met groepsstarten. Om 8.00 vertrekken de mensen voor de afstand 60-80-105 samen. (vorig jaar startte de 60 nog om 9.00, maar toen was er nog een afstand van 95 ook)

Alhoewel er in groep vertrokken wordt, merk je daar na een 5- à 10-tal km niet zoveel meer van daar iedereen zijn eigen tempo rijdt. Vorig jaar helemaal achteraan (met een kleine achterstand) vertrokken en zo iedereen bijgehaald die in te halen was en daarna zeer rustig gereden. 't Zal nu misschien wel anders zijn, als het beter weer is en gezien de 60 er nu ook bij komt.

Dus ten allerlaatste om 8.00 zul je present moeten zijn.
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

Ik zal er ook zijn en deze keer gebruik ik mijn verstand en probeer ik niet naar de kop van de bende te spurten vanaf het begin...
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

miljaarde, miljaarde , miljaarde.... (zou Lambik zeggen :wink: )
Ik zit toch wel aan de Ventoux zekers #-o
Ik zou al zo lang ne keer in deze streek willen rijden :(

Nu ja 'tzal voor de volgende keer zijn zeker.

De Ventoux is natuurlijk ook nie slecht é :-D
Post Reply