27/05/2007=> 3Action Classic: Wolfsdonk
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
touchdownbiker
- Mountainbiker
27/05/2007=> 3Action Classic: Wolfsdonk
Post by touchdownbiker »
Op zondag 27 mei 2007 is hij er weer, 3Action Classic te wolfsdonk -langdorp
Deze tocht brengt je doorheen de bossen van het hageland.
Vorig jaar kwamen er een kleine 1700 deelnemers opdagen voor een prachtige rit in deze mooie, heuvelachtige streek.
Wij bieden u het volgende :
- bewaakte fietsenparking voor en na de tocht
- 5 afstanden : 25, 45, 65, 80 of 110 km - allemaal duidelijk afgepijld
- een ruime bevoorradingen (1 tot 4 al naar gelang de afstand)
- kleedkamers en douches m/v
- meerdere afspuitstanden
- hulpposten (EHBO) + efficiënte pechverhelpingsdienst / ophaaldienst
- bij voorinschrijving voor 110 km gratis tshirt
- 110km gratis spagethi bij aankomst
- .....
Het vertrek en inschrijvingen zijn voorzien in parochiezaal den abt te wolfsdonk dorp.
Inschrijven kan van 7u00 tot 10u00 voor de lange afstanden
inschrijven kan van 8u30 tot 11u00 .voor de korte afstanden
Voor meer info, voorbeschouwingen en foto’s kan je ook terecht op onze website http://www.woew.be
Groetjes,
MTBteam wolfsdonk
Deze tocht brengt je doorheen de bossen van het hageland.
Vorig jaar kwamen er een kleine 1700 deelnemers opdagen voor een prachtige rit in deze mooie, heuvelachtige streek.
Wij bieden u het volgende :
- bewaakte fietsenparking voor en na de tocht
- 5 afstanden : 25, 45, 65, 80 of 110 km - allemaal duidelijk afgepijld
- een ruime bevoorradingen (1 tot 4 al naar gelang de afstand)
- kleedkamers en douches m/v
- meerdere afspuitstanden
- hulpposten (EHBO) + efficiënte pechverhelpingsdienst / ophaaldienst
- bij voorinschrijving voor 110 km gratis tshirt
- 110km gratis spagethi bij aankomst
- .....
Het vertrek en inschrijvingen zijn voorzien in parochiezaal den abt te wolfsdonk dorp.
Inschrijven kan van 7u00 tot 10u00 voor de lange afstanden
inschrijven kan van 8u30 tot 11u00 .voor de korte afstanden
Voor meer info, voorbeschouwingen en foto’s kan je ook terecht op onze website http://www.woew.be
Groetjes,
MTBteam wolfsdonk
Last edited by touchdownbiker on Wed 16 May 2007 12:32, edited 4 times in total.
-
Johan Degraeve
- Mountainbiker
-
BikeFanatic
- Mountainbiker
Post by BikeFanatic »
Zal in het algemeen bedoeld zijn... vorig jaar 4 bevoorradingen op de 110km.Johan Degraeve wrote:110 km met één bevoorrading ?
Dit was vorig jaar AF!!! Organisatie om "U" tegen te zeggen!
Dit jaar zeker terug voor de 110Km..
Ja, als er één TT "af" mag genoemd worden, dan is het wat mij betreft toch deze!
Vorig jaar heb ik de 80km gedaan maar dit jaar zou ik eens willen proberen voor de 110km...
Weet iemand tot hoe ver de 80 en de 110 samen blijven?
Mijn medebikers gaan waarschijnlijk voor de 80 gaan dus zou het tof zijn als ik een veertigtal kilometer compagnie moest hebben...
Vorig jaar heb ik de 80km gedaan maar dit jaar zou ik eens willen proberen voor de 110km...
Mijn medebikers gaan waarschijnlijk voor de 80 gaan dus zou het tof zijn als ik een veertigtal kilometer compagnie moest hebben...
-
touchdownbiker
- Mountainbiker
27/05/2007 => 3Action Classic (voorinschrijving mogelijk)
Post by touchdownbiker »
In weze blijft de 80 gelijklopen over een stuk van +-65 km (3de bevoorrading) hier wordt er gesplitst tussen 80 en 110. Na 20-25 km komt ge terug samen met de 80 op post nr4.Tompie08 wrote:Ja, als er één TT "af" mag genoemd worden, dan is het wat mij betreft toch deze!
-
touchdownbiker
- Mountainbiker
Post by touchdownbiker »
ik heb de tekst aangepast (zie rood), was misschien niet zo duidelijk in de tekst,Johan Degraeve wrote:110 km met één bevoorrading ?
Re: 27/05/2007 => 3Action Classic (voorinschrijving mogel
Dat zou wel de max zijn! Bedankt voor de snelle info!touchdownbiker wrote:In weze blijft de 80 gelijklopen over een stuk van +-65 km (3de bevoorrading) hier wordt er gesplitst tussen 80 en 110. Na 20-25 km komt ge terug samen met de 80 op post nr4.Tompie08 wrote:Ja, als er één TT "af" mag genoemd worden, dan is het wat mij betreft toch deze!
-
touchdownbiker
- Mountainbiker
Post by touchdownbiker »
Dit jaar blijft de straat tot 17.00 (einduur van de laatste deelnemers aan 110 vorige editie met zware natte grond) uitgezonderd plaatselijk verkeer. We overwegen om voor de lange afstanden speciale parkings te voorzien, of dat dit realiseerbaar is wordt nog bestudeerd. In alle geval, de grote banen blijven toch al 3 uur langer gesloten voor het drukke verkeer.
-
touchdownbiker
- Mountainbiker
Post by touchdownbiker »
ritprofiel van de 65km zal vanaf woensdag zichtbaar zijn op www.woew.be => info tt => ritprofiel 65km
-
touchdownbiker
- Mountainbiker
Post by touchdownbiker »
ritprofiel van de 65km staat op => www.woew.be.
moet nog wel ergens een stukske tussen uit waarschijnlijk bovenop den eerste berg voorbij de houten demerbrug. 65 was er bijna 70 en met daar een splitsing te maken winnen we 2-3 km terug.
de 65km wordt dan in werkelijkheid 67-68 km. zal ook meegedeeld worden op de kaart van parcour aan de start.
moet nog wel ergens een stukske tussen uit waarschijnlijk bovenop den eerste berg voorbij de houten demerbrug. 65 was er bijna 70 en met daar een splitsing te maken winnen we 2-3 km terug.
de 65km wordt dan in werkelijkheid 67-68 km. zal ook meegedeeld worden op de kaart van parcour aan de start.