Kem veel goesting om 114 km te gaan bollen naar ginder, mo alleen is ook maar alleen é
Tis maar dak voor eind volgende week ga moeten inschrijven,
dus als er nog zijn die zich geroepen voelen
Post by Rock Rider »
inderdaad, we stonden bijna in het Belgische met een aantal...lok 36000 wrote:Ik had er graag ook terug bij geweest maar ik heb geen verlof en aangezien ik een dag dienst heb is dus vroeg of laat starten geen oplossing.
@slijkcrossertje: het is dus in het Franse Templeuve dat ge moet zijn hé; ik meen mij trouwens nog te herinneren dat onze bevriende Steenbakkers gingen afzakken naar het Belgische Templeuve in 2006.
Alvast veel plezier met de stenen ik ga het missen dus moet ik alles zetten op de echte VTT (eerste maal) Parijs-Roubaix van 27 mei. Gaan er daar geen Steenbakkers op afkomen?
Is eigenlijk geen VTT maar een stuk uit het Parijs-Roubaix parcours zoals de profs het de dag nadien rijden.slijkcrosserke wrote:en kwa tocht?
enkel kasseien of zitten er ook andere mooie stukken offroad in?
Mons-en-Pévèle zat ook in de TT van Thumeries een paar weken terug. Je kon op die "kasseibaan" twee kilometer rijden voor je de eerste kassei zag!slijkcrosserke wrote:Maar wel met een aantal kasseistroken waarvan je niet meer zag dat er kasseien lagen ... oa de zone van Mons-en-Pévèle was bedekt met een laagje glibberige modder ...
Hier moet ik je verbeteren Moustache. We reden inderdaad over kasseien in Mons-en Pévèle maar dat was niet de strook die gedaan wordt in P-R; deze lag aan de andere kant van de heuvel.Moustache wrote:Mons-en-Pévèle zat ook in de TT van Thumeries een paar weken terug. Je kon op die "kasseibaan" twee kilometer rijden voor je de eerste kassei zag!slijkcrosserke wrote:Maar wel met een aantal kasseistroken waarvan je niet meer zag dat er kasseien lagen ... oa de zone van Mons-en-Pévèle was bedekt met een laagje glibberige modder ...