Templeuve 14/04/07

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
sliekske
Mountainbiker

Templeuve 14/04/07

Post by sliekske »

Iemand ervaring met deze?
Kem veel goesting om 114 km te gaan bollen naar ginder, mo alleen is ook maar alleen é :cry:

Tis maar dak voor eind volgende week ga moeten inschrijven,
dus als er nog zijn die zich geroepen voelen :bounce:
*Steve*
Mountainbiker

Post by *Steve* »

We zijn voorlopig al met een 4-tal Steenbakkers die ook naar Templeuve trekken.

Greetz
Steve :wink:
lok 36000
Mountainbiker

Post by lok 36000 »

Ik had er graag ook terug bij geweest maar ik heb geen verlof en aangezien ik een dag dienst heb is dus vroeg of laat starten geen oplossing.
@slijkcrossertje: het is dus in het Franse Templeuve dat ge moet zijn hé; ik meen mij trouwens nog te herinneren dat onze bevriende Steenbakkers gingen afzakken naar het Belgische Templeuve in 2006.
Alvast veel plezier met de stenen ik ga het missen dus moet ik alles zetten op de echte VTT (eerste maal) Parijs-Roubaix van 27 mei. Gaan er daar geen Steenbakkers op afkomen?
moviestar
Mountainbiker

Post by moviestar »

2 superiabikers gaan ook voor de 114 km

greetzzzzz
moviestar 8)
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

lok 36000 wrote:Ik had er graag ook terug bij geweest maar ik heb geen verlof en aangezien ik een dag dienst heb is dus vroeg of laat starten geen oplossing.
@slijkcrossertje: het is dus in het Franse Templeuve dat ge moet zijn hé; ik meen mij trouwens nog te herinneren dat onze bevriende Steenbakkers gingen afzakken naar het Belgische Templeuve in 2006.
Alvast veel plezier met de stenen ik ga het missen dus moet ik alles zetten op de echte VTT (eerste maal) Parijs-Roubaix van 27 mei. Gaan er daar geen Steenbakkers op afkomen?
inderdaad, we stonden bijna in het Belgische met een aantal...

Jammergenoeg kan ik er dit jaar nie bij zijn... Onze tweede kleine spruit is voorzien voor 11 april... Zou niet slim zijn dus om dan te gaan biken... #-o
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

en kwa tocht?
enkel kasseien of zitten er ook andere mooie stukken offroad in?
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

slijkcrosserke wrote:en kwa tocht?
enkel kasseien of zitten er ook andere mooie stukken offroad in?
Is eigenlijk geen VTT maar een stuk uit het Parijs-Roubaix parcours zoals de profs het de dag nadien rijden.

Vorig jaar kasseien met één enkele strook onverhard (ondergeregende grindweg). Maar wel met een aantal kasseistroken waarvan je niet meer zag dat er kasseien lagen ... oa de zone van Mons-en-Pévèle was bedekt met een laagje glibberige modder ...

O ja, onderweg ook een "zwembad" tegengekomen, waar ene forumbiker echter niet in wilde ... hij "sprong" erover ...
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

slijkcrosserke wrote:Maar wel met een aantal kasseistroken waarvan je niet meer zag dat er kasseien lagen ... oa de zone van Mons-en-Pévèle was bedekt met een laagje glibberige modder ...
Mons-en-Pévèle zat ook in de TT van Thumeries een paar weken terug. Je kon op die "kasseibaan" twee kilometer rijden voor je de eerste kassei zag! :-?
lok 36000
Mountainbiker

Post by lok 36000 »

Moustache wrote:
slijkcrosserke wrote:Maar wel met een aantal kasseistroken waarvan je niet meer zag dat er kasseien lagen ... oa de zone van Mons-en-Pévèle was bedekt met een laagje glibberige modder ...
Mons-en-Pévèle zat ook in de TT van Thumeries een paar weken terug. Je kon op die "kasseibaan" twee kilometer rijden voor je de eerste kassei zag! :-?
Hier moet ik je verbeteren Moustache. We reden inderdaad over kasseien in Mons-en Pévèle maar dat was niet de strook die gedaan wordt in P-R; deze lag aan de andere kant van de heuvel.
Verder kan ik enkel zeggen dat ondanks het feit dat het geen TT is daar in Templeuve vond ik het heel leuk. Je voelt echt al de sfeer van de koers; mobile-home's, wegmarkeringen, supporters die al op post zijn, de spandoeken, moto's ........
moviestar
Mountainbiker

Post by moviestar »

zanneis wrote: O ja, onderweg ook een "zwembad" tegengekomen, waar ene forumbiker echter niet in wilde ... hij "sprong" erover ...
wie zou dat geweest zijn ... :wink: :-D

greetzzzzzzzz
moviestar 8)
Post Reply