Nu ik de fietsknooppuntkaarten heb gekocht (okee, maar mijn rug kan geen twee mtb-ritten per week aan) zag ik bij mijn uitgestipplede toer plots borden van de 'ronde van vlaanderen-route"? Heeft iemand dit ooit gereden en zo ja wat zijn de bevindingen ??
OKee, nie echt mtb, dus als het moet verplaatst worden, geen probleem.
Ronde van Vlaanderen
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- Cyclingbeast
- Mountainbiker
- Location: Eddy Merckx grand prix, Minerva tempest, BH Expert Trail
Post by Cyclingbeast »
In het magazine "Fiets" van deze maand staat een artikel over deze routes.
Er zijn inderdaad 3 versies van:
Blauw: 80km: Nokereberg -Huisepontweg -Doorn -Den Ast -Paddestraat -lippenhovestraat - Grotenberge -Molenberg -Kerkgate - Wolvenberg
Oranje: 72 km: Kluisberg -Knokteberg -Oude Kwaremont -Kruisberg -Hotond -Paterberg -koppenberg -Mariaborrestraat en steenbeekdries - Eikenberg
Groen:114 km: Achterberg -Varent - Foreest - Steenberg - haaghoek -Leberg -berendries - Valkenberg - Tenbossestraat - Muur -Bosberg - Rekelberg - stukje Kerkgate - Wolvenberg.
Ze vertrekken alledrie vanuit Oudenaarde.
Er zijn inderdaad 3 versies van:
Blauw: 80km: Nokereberg -Huisepontweg -Doorn -Den Ast -Paddestraat -lippenhovestraat - Grotenberge -Molenberg -Kerkgate - Wolvenberg
Oranje: 72 km: Kluisberg -Knokteberg -Oude Kwaremont -Kruisberg -Hotond -Paterberg -koppenberg -Mariaborrestraat en steenbeekdries - Eikenberg
Groen:114 km: Achterberg -Varent - Foreest - Steenberg - haaghoek -Leberg -berendries - Valkenberg - Tenbossestraat - Muur -Bosberg - Rekelberg - stukje Kerkgate - Wolvenberg.
Ze vertrekken alledrie vanuit Oudenaarde.