15 et 16 septembre 2007
Rando Raid Godefroy
Bouillon-Belgique
!!! Edition Spéciale Singletrack !!!
15 septembre 07
------------------
Entraînement DH « piste de descente »
Randonnée Nocturne
Parcours de 15 km
Sandwich - Potage
16 septembre 07
-------------------
07H00 à 07H30 X-trême Godefroy 160 km
08H00 à 08H30 Rando Raid Godefroy 100 km
09H00 à 09H30 Rando Raid Godefroy 70 km
10H00 à 11H00 Rando Raid Godefroy 40 km
10H00 Manche de championnat de Belgique de descente
Remise des trophées DH
Ouverture du site GRG et inscription pour le 1er avril
16/09/2007 Grand Raid Godefroy
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Luc
- Mountainbiker
16/09/2007 Grand Raid Godefroy
Er staan dit jaar blijkbaar blijkbaar veranderingen op til. Reductie van de verschillende afstanden en geen groepstart... Dit is de mail die ik ontving van de organisator:
Lap, slechte datum: op familieweekend, weliswaar ardennen, maar op 100 km van Boullion
Na succes van vorig jaar (160 binnen de 10 uur) ne keer iets anders:
had aan mijn oudste zoontje beloofd om samen met hem de 40 km te rijden. Samen kamperen en naar de start van de vrienden van de lange afstanden te gaan kijken.
Jammer, t'zal voor nen andere keer zijn.
had aan mijn oudste zoontje beloofd om samen met hem de 40 km te rijden. Samen kamperen en naar de start van de vrienden van de lange afstanden te gaan kijken.
Willy, er zijn nog andere organisaties waar je zoiets kan doen met je zoontje, bijvoorbeeld in Houffalize (Houffa-marathon is op 26/08 geloof ik). Eerst samen naar de start van de lange afstanden gaan kijken in Houffa centrum, en daarna samen een kortere TT-afstand rijden ...Willy D wrote:Lap, slechte datum: op familieweekend, weliswaar ardennen, maar op 100 km van Boullion![]()
- sintesibrother
- Mountainbiker
Post by sintesibrother »
normaal rij ik ook mee!
vorig jaar de 110 gedaan en geeidigd al 35ste!
Maar dit jaar weet ik nog niet zeker welke ik zal doen, normaal terug de 110. Maar tkan ook maar de 70 zijn!
vorig jaar de 110 gedaan en geeidigd al 35ste!
Maar dit jaar weet ik nog niet zeker welke ik zal doen, normaal terug de 110. Maar tkan ook maar de 70 zijn!
- Chiemel
- Mountainbiker
- Location: Rood operatiemes "handmade in USA", ongeveerde Decathlon mud/beachbike
Heb eens gemaild naar de organisator en dit zijn de wijzigingen:
1) GEEN chrono meer
2) Volledig gewijzigd parcours
3) De langste afstand is nu 130km en niet meer 160km (andere afstanden zijn 40, 70 en 90km), maar het parcours zou door de single-track-editie wel zwaarder zijn...
4) De prijs is gezakt tegenover vroeger
Ik denk dat ik voor de 130km ga.
Voor de rest weinig informatie te vinden.
1) GEEN chrono meer
2) Volledig gewijzigd parcours
3) De langste afstand is nu 130km en niet meer 160km (andere afstanden zijn 40, 70 en 90km), maar het parcours zou door de single-track-editie wel zwaarder zijn...
4) De prijs is gezakt tegenover vroeger
Ik denk dat ik voor de 130km ga.
Voor de rest weinig informatie te vinden.
Heb mij gisteren ingeschreven en vandaag de overschrijving gedaan voor de 90km
.
Vorig jaar ook de 90km gereden met mijn jekyll en hoop dat het dit jaar met men nieuwe bike even goed zal gaan
.
Ik hoop dat de inschrijving goed in orde komt want ik heb niet gewacht op een bevestigingsmail en gewoon het bedrag gestort met mijn naam erbij
.
Vorig jaar ook de 90km gereden met mijn jekyll en hoop dat het dit jaar met men nieuwe bike even goed zal gaan
Ik hoop dat de inschrijving goed in orde komt want ik heb niet gewacht op een bevestigingsmail en gewoon het bedrag gestort met mijn naam erbij
- berggeitje1
- Mountainbiker
Post by berggeitje1 »
Weet er iemand hoeveel HM de 130km en de 90km bevatten
Ben nog aan het twijfelen tussen die 2 afstanden.
Zaterdagavond die ik ook de avondrit.
groetjes
Wim
Ben nog aan het twijfelen tussen die 2 afstanden.
Zaterdagavond die ik ook de avondrit.
groetjes
Wim