Lendelede

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Guest

Lendelede

Post by Guest »

De route vertrekkend aan de sporthal van Lendelede is open. (reeds een tijdje) Bleef lang uit tgv. politieke strubbelingen met de buurgemeenten. Route is heel gezapig, veel asfalt, maar aangename seizoensopener...

Bewegwijzering: niet de standaard BLOSO-pijltjes maar houten paaltjes met geel geschilderde kop!
perico
Mountainbiker

Post by perico »

Waar start deze route ergens in lendelede, en is de bewegwijzering een beetje ok?

groeten, makepeace
davy
Mountainbiker

Post by davy »

Makepaece de route passert door Ingelmunster,

als je de heirweg zuid in rijdt (aan tegehuis windels),

En je volgt de heirweg zuid verder bergop dan kom je
de gele paaltjes tegen kort voorbij de oude molen
die je aan je linkerzijde tegenkomt in de hierweg zuid.

Ikzelf heb het parcours nog niet gereden,
maar het is vorig jaar heruitgepijld dus zal dat wel meevallen.
perico
Mountainbiker

Post by perico »

Thx davy, zal hem es rijden.

Er is trouwens voor de liefhebbers dit weekend een toertocht op zaterdag en zondag vanuit Ingelmunster, start aan grondwerken Soenens, elfjulisingel.

Ik kan helaas niet deelnemen, zondagmorgen laatste zware rit op de weg, vanaf oktober opnieuw het veld in.

makepeace
perico
Mountainbiker

Post by perico »

Nieuwe permanente routes in West-Vlaanderen.
West-Vlaanderen heeft er alweer twee nieuwe vaste routes bij: Ingelmunster en Lendelede. De Bloso route van Ingelmunster, Brigand genoemd, bestaat uit een groene en rode lus en wordt officieel geopend op 8 oktober te 18.00. Er staat een tocht op het programma en bij aankomst ontvangt iedere biker een drankje en aandenken. Iedereen is van harte welkom! De route van Lendelede stond al meer dan drie jaar in de stijger. Strubbelingen over een gedeelte van het parcours dat op het grondgebied van een buurgemeente loopt, deden het project bijna kelderen. De sportfunctionaris heeft het heft dan maar in eigen handen genomen, het parcours hertekend en zelf bewegwijzerd. Van het plan om er een Bloso route van te maken heeft men afgezien.

Zal leuk zijn om te trainen die nieuwe routes.

makepeace
Guest

Ingelmunster de moeite?

Post by Guest »

Kan er op 8/10/03 niet bij zijn. Maar kan je laten weten hoe het mee- (of tegen-) viel?

Merci op voorhand,

Flong
ratte
Mountainbiker

Post by ratte »

ja de route van lendelede doe ik regelmatig, een ideale trainingsroute mooi afwisselend , goed uitgepijld, nogal veel road , maar het is ook een vast parcours
toch een mooie inspanning van de gemeente lendelede =D>
Destn
Mountainbiker

Post by Destn »

Na een periode van inactiviteit zal ik mijn seizoen ook beginnen met Lendelede, nu het een beetje geregend heeft zal het wel iets leuker zijn.

Als alles goedkomt met mijn elleboog zal ik ze misschien deze week eens rijden.

Ratte, kun je me eens uitleggen waar die juist passeert in Gullegem? Dan kan ik vanaf daar de route vervolgen.

Hoeveel km is die eigenlijk?
ratte
Mountainbiker

Post by ratte »

je rijdt via de kwadestraat naar steenbekebos en rechtdoor naar de baan St elooiswinkel -- Lendelede, rechts op de baan richting Lendelede, wat verder kun je op de linkerkant inhaken op het parcours, met duidelijke gele palen

vanuit de bissegemstraat ong 31 km5
groeten

ps volgende week mtb Gullegem zat 18 okt
mario
Mountainbiker

Post by mario »

Hoeveel KM is de lendelede route?
Post Reply