3/2/2007 MTB-tocht Keiheuvel Balen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Guidoker
Mountainbiker

3/2/2007 MTB-tocht Keiheuvel Balen

Post by Guidoker »

Woordje van de inrichter WTC Spoortrekkers Balen:
al jaren een vaste waarde op de kalender van Fietspromo garandeert de MTB-tocht op en rond de Keiheuvel een genietbare tocht in een bosrijke omgeving. Door rekening te houden met de opmerkingen die we vinden op dit forum is onze organisatie jaar op jaar verbetert, wat door onze deelnemers zeer gewaardeerd wordt, resulterend in een 4 sterren beoordeling op de Fietspromo kalender. Ook dit jaar zullen we er alles aan doen om iedere deelnemrs met een tevreden gevoel huiswaarts te laten keren. We hangen natuurlijk in grote mate af van de weersomstandigheden. Als gevolg daarvan hebben we ook een grote inspanning moeten leveren om onze omloop vrij te maken van omgevallen bomen en afgebroken takken.

Tot zaterdag =;
Guido Kerkhofs 0499/99.30.30
LMTB
Mountainbiker

Post by LMTB »

ik zal er zijn :bounce: :bounce:
pepper
Mountainbiker

Post by pepper »

Uiteraard ben ik hier ook : deze TT is al jaren favoriet bij vele, vele mountainbikers.
Ghostrider 1
Mountainbiker

Post by Ghostrider 1 »

[quote="LMTB"]ik zal er zijn :bounce: :bounce:[/quote]

Gij zult niet alleen zijn wij komen ook :-D :wink:
tot zaterdag

-----------------------------------------------------------------------
TT Neeroeteren Waterloos 18/02/2007
Guske
Mountainbiker

Post by Guske »

Ik kom ook,in de jaren 70-80 verschillende malen motorcros 500cc gereden in het zware zand van de keiheuvel, nu met de mountainbike geeft een heel goed gevoel.

Groetjes
Strikybart
Mountainbiker

Post by Strikybart »

Echt een prachtige tt, niet te missen!
De 4 sterren van Fietspromo zijn echt verdiend =D>

Kzal er zijn!

Grtz
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

Kom juist terug uit de Keiheuvel, en de eindeloze paadjes liggen er weer even smetteloos bij als voor de storm. Knap gewerkt mannen, en succes gewenst zaterdag! Ik kan er zelf spijtig genoeg niet bij zijn (driedaagse trektocht met de tent in de Hoge Venen), maar de rest van de Wezel Drivers zal er zeker weer zijn.
Mountainbiker
Location: Minerva Outback ALU7500 full LX - Merida TFS 900 Magura - Ridley Ignite

Post by pacobike »

Wij komen van Oost-Vlaanderen ... de Keiheuvel is ook voor ons gekend terrein door de vele motocrosswedstrijden dat we er hebben gevolgd ... heel plezant om dan eens op en rond de keiheuvel te kunnen mountainbiken ... vooral omdat in Oost-Vlaanderen geen écht interessante VTT op de kalender staat (Zomergem is tof, maar al heel dikwijls gereden) ...

Het vertrekuur 12.00-15.00u is toch korrekt ? kwestie van niet voor niets naar Balen te komen ?

Is er ergens een gedetailleerde parcoursbeschrijving te bekijken ? Hoeveel % offroad ? Inschrijving aan't zwembad ? of aan't vliegveld ?
flyboy
Mountainbiker

Post by flyboy »

Nooit een VTT gereden met meer singletracks als deze, dit is een absolute aanrader, écht top of the bill =D>
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

pacobike wrote:
Het vertrekuur 12.00-15.00u is toch korrekt ? kwestie van niet voor niets naar Balen te komen ?

Het vertrekuur klopt hoor :wink: als de weergoden het toelaten zal ik er ook zijn. :-)

Topic van vorig jaar
Post Reply