Costa Brava in Maart

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Post Reply
Trinity
Mountainbiker

Costa Brava in Maart

Post by Trinity »

Ik heb het plan voorgenomen om een week te gaan MTB in Costa Brava. Met Ryanair ben je al snel goedkoop in Girona.
In andere topics heb ik al gelezen/gezien dat er best een aantal mooie routes te vinden zijn in de omgeving. http://www.gencat.net/turisme/btt/uk/ba ... p%20Legend

Ik heb een aantal vragen:
- Hoe is het weer eind Maart in de omgeving? Interessant genoeg?
- Weet men nog goedkope accommodaties liefst in omgeving Castell d'aro / Romanya (studenten he)
- Weet iemand behalve die routes ook bangelijke GPS tracks van deze omgeving?

Alvast bedankt!
The muppy
Mountainbiker

Post by The muppy »

Hey, srry ik kan je ni helpen bij het oplossen van je vragen maar ik vraag iets aan u.
Ik heb ook zo'n plannen maar dan ergens een week in august, wil je me laten weten hoe je gesteld hebt en zo?
Men email is dinovandenweghe@hotmail.com
Alvast bedankt en veel bikefun daar.
univega
Mountainbiker

Post by univega »

Hallo Trinity,
http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakant ... atja-park/
hier kan je wat info vinden ivm accommodaties.
Ik ga al verschillende jaren in het paasverlof en de temp loopt op tot 20C en soms meer. S'morgens is het nog wel fris maar rond 9.30h begint het aangenaam te worden....s'avonds koelt het ook erg af.
Buiten de normale routes kan je ook de GR weg (rood/wit) volgen tot in Tossa de mare en langs de kustweg terug
Nog veel fietsplezier
ps. je fiets (in de fietsdoos) kan ook makkelijk mee in de bus van Girona tot in platja
duvel
Mountainbiker

Post by duvel »

hey Trinity.

Ik heb alle GPS tracks van de vaste routes rond Bisbal gemaakt. De meeste heb ik ook gereden.

Als je me PM 't stuur ik ze wel effen door.

Greetz,

Pascal
Post Reply