Nieuwe trend bij neuwsuitzendingen

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
maltje
Mountainbiker

Nieuwe trend bij neuwsuitzendingen

Post by maltje »

Zonet gehoord op het VTM nieuws.
er was een overval gebeurd op een postkantoor.
Het is nu al zover gekomen dat ze mensen intervieuwen die NIETS gezien hebben.
Reporter zei:Niemand heeft iets gezien,waarop ze een vrouw lieten zeggen dat ze idd niets gezien heeft.
SCHITTERENDE NIEUWSWAARDE.
Dit is de reden dat ik indien mogelijk smiddags vtm nieuws kijk,kan ik mij lekker ergeren.
Strikybart
Mountainbiker

Post by Strikybart »

Ze moeten hunne tijd toch erges mee vullen he ;)

Grtz
Nicoow201
Mountainbiker

Re: Nieuwe trend bij neuwsuitzendingen

Post by Nicoow201 »

maltje wrote:Zonet gehoord op het VTM nieuws.
Reporter zei:Niemand heeft iets gezien,waarop ze een vrouw lieten zeggen dat ze idd niets gezien heeft.
Dit is de reden dat ik indien mogelijk smiddags vtm nieuws kijk,kan ik mij lekker ergeren.
Alles kan beter heeft daar vroeger al eens op ingespeeld .. met hilarische gevolgen vandien!
van_hoof
Mountainbiker

Post by van_hoof »

Nicoow201 wrote:
Alles kan beter heeft daar vroeger al eens op ingespeeld .. met hilarische gevolgen vandien!
idd da was echt een hilarische sketch, over de nieuwswaarde van zo'n dingen, tja, blijkbaar zijn er toch mensen die dat graag zien zeker #-o , geef mij maar vrt-nieuws daar zit er nog iets of wat nuancering in het nieuws.
Rikske
Mountainbiker
Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Post by Rikske »

Nicoow201 wrote:
Alles kan beter ... , waar is de tijd :wink: .
Dat was inderdaad hilarisch, en ze hadden nog gelijk ook.
Als je soms die zogezegde ooggetuigen hoort, of als er ergens iets voorgevallen is in een weiland, dan laten ze beelden zien van een weilandje met de commentaar "in een weiland als dit ...", net alsof de kijker anders niet weet wat een weiland is, ze hebben bij de VTM precies niet zo'n positief beeld van hun kijkers.
Gulske
Mountainbiker

Post by Gulske »

Waarom kijkt ge dan naar die prutszender? Als de clown van Brasschaat het uithangbord is van die zender, dan weet ge het wel zeker? Als ze al eens een goed programma maken, is het namaak van andere zenders of gemaakt door overgelopen medewerkers. Ge moet maar eens nen test doen: iemand een maand lang alleen maar naar Brasschaat-tv laten kijken en ge zult zien dat de testpersoon z'n IQ in dalende lijn zit. Zalig, nen toppic naar mijn hart!
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

Gulske wrote:Waarom kijkt ge dan naar die prutszender? Als de clown van Brasschaat het uithangbord is van die zender, dan weet ge het wel zeker? Als ze al eens een goed programma maken, is het namaak van andere zenders of gemaakt door overgelopen medewerkers. Ge moet maar eens nen test doen: iemand een maand lang alleen maar naar Brasschaat-tv laten kijken en ge zult zien dat de testpersoon z'n IQ in dalende lijn zit. Zalig, nen toppic naar mijn hart!
Ik kijk naar het nieuws op VTM speciaal om zulke belachelijke dingen te ontdekken.Kan ik mij nog eens ergeren.Dat houd me jong.
Savonds kijk ik naar het vrt nieuws.
Het enige jammere is dat de vrt ook langzaam de zever van vtm begint over te nemen(wat nieuws betreft)
Gelukkig dat er nog BBC is.
Je hoeft niet naar de brasschaat zender te kijken,maar ik vrees dat binnenkort de meeste zenders dezelfde maatstaf gaan hanteren.
Voila weeral wat zever erbij.
wannesvda
Mountainbiker

Post by wannesvda »

Voor de liefhebbers:

http://www.youtube.com/watch?v=pGR5yXwqE9I

Weet niet precies of het dit filmpje is, maar youtube en dan zoeken op alles kan beter en je komt een heel eind...

Veel plezier!
Cr0n0
Mountainbiker

Post by Cr0n0 »

Wannes VdA wrote:Voor de liefhebbers:

http://www.youtube.com/watch?v=pGR5yXwqE9I

Weet niet precies of het dit filmpje is, maar youtube en dan zoeken op alles kan beter en je komt een heel eind...

Veel plezier!
Deze heb ik niet gezien !
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

Rikske wrote: Als je soms die zogezegde ooggetuigen hoort, of als er ergens iets voorgevallen is in een weiland, dan laten ze beelden zien van een weilandje met de commentaar "in een weiland als dit ...", net alsof de kijker anders niet weet wat een weiland is, ze hebben bij de VTM precies niet zo'n positief beeld van hun kijkers.
Ik zou toch maar oppassen met zulke uitspraken hoor!
Ik ben er niet zeker van dat de gemiddelde VTM kijker weet hoe een weiland er uitziet, een villa in Brasschaat daarentegen zal hij zeker weten te duiden.
Post Reply