Vorig jaar deze tocht gereden. Eén van de mindere vond ik persoonlijk. Parcours viel nog relatief mee (cfr tourtochten diksmuide, beerst, etc.) zo ook de bevoorrading.
Wat me het meest stoorde was dat we eerst terug naar het centrum moesten naar de afspuitplaatsen en dan moest je ± 1 kilometer terug naar de douches (aan plaatselijk voetbalveld). Beetje erover vond ik.
Nu ja, het kan altijd beter. En met Kemmel in concurrentie gaan is ook niet makkelijk.
grz
Scarlet
13/01/2007 Keiem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- captain scarlet
- Mountainbiker
- dark dingo
- Mountainbiker
Post by dark dingo »
hello folks...
valt deze tocht te vergelijken met de tt rond de jaarwisseling van de paddybikers,qua parcous dan??nog aan het twijfelen tussen keiem en varsenare
beetje info zou niet misstaan!!alvast bedankt...
dark dingo
valt deze tocht te vergelijken met de tt rond de jaarwisseling van de paddybikers,qua parcous dan??nog aan het twijfelen tussen keiem en varsenare
dark dingo
Kijk eens op onze site dark dingo en klik daar door naar toerverslagen van 2005, daar vindt je meer info over deze tocht op ons verslag.dark dingo wrote:hello folks...
valt deze tocht te vergelijken met de tt rond de jaarwisseling van de paddybikers,qua parcous dan??nog aan het twijfelen tussen keiem en varsenarebeetje info zou niet misstaan!!alvast bedankt...
dark dingo
en ik zou zeggen ... kom zeker af ... de moeite waard !!!
greetzzzzzzzz
moviestar