31/12/06 Sint-Job-In't Goor

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
dirty
Mountainbiker

31/12/06 Sint-Job-In't Goor

Post by dirty »

In het verleden steeds een mooie tocht ,één van de betere georganiseerde in de streek rond Brecht .

Bij vertrek direct in het bos en vrij technisch ,indien je eens echt wilt draaien en keren in het bos .

verleden jaar helaas slechte weersomstandigheden sneeuw en (smeltende sneeuw ).

SINT JOB INT GOOR (Ant)
WTC Sas 4 ,De Groene Linden, Schotensteenweg
03/6363154

Afstanden 10km-27km-40 km
Vertrek 8.30u-10.30 u
VWB-BBR-WVB leden 2,5 euro -niet leden 3,5 euro
Kids tot 16 jaar 1 euro
Douches,afspuitstand.
Last edited by dirty on Sun 24 Dec 2006 21:32, edited 1 time in total.
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

Wij zullen er ook met een delegatie zijn. Ik weet wel niet met hoeveel aangezien de datum van het gebeuren =P~

Als er maar "bleeke" is ... maar niet teveel want daarna ga ik nog naar de cross in Diegem en daarna ... als ik nog kan daartegen ... :drunk: PARTYTIME :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: en 's anderendaags ... #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o
lukke
Mountainbiker

Post by lukke »

Welke zot staat er op de laatste dag van het jaar vroeg op om in de vrieskou zijn ziel uit zijn kas te rijden om daarna nog een uur te staan kuisen???????????????????
Awel ikke, en ............. =D>
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

Na een beetje overleg gaan we waarschijnlijk toch kiezen voor Sinaai met de bossen van waasmunster erin , een mens moet een keuze maken hé
Murdock
Mountainbiker
Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29

Post by Murdock »

dirty wrote:Na een beetje overleg gaan we waarschijnlijk toch kiezen voor Sinaai met de bossen van waasmunster erin , een mens moet een keuze maken hé
Op onze kalender staat Sinaai en St-Job - wordt afwachten tot zondagochtend voor de beslissing...
IceCube
Mountainbiker
Location: Cube Ltd Race, full XT, Reba, Avid Elixir 9, Mavic CrossTrail, NN/RR

Post by IceCube »

Om 8 u ben ik er, al vriest het stenen dik !
pointbreak
Mountainbiker
Location: Rockrider 8.2/full XT Mavic crossride Disc/ Thompson Antares race

Post by pointbreak »

t'zal regenen zoals vorig jaar !
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

No problem :wink:
lukke
Mountainbiker

Post by lukke »

Op den toertocht gaan we ons niet inhouden en op den après? We moeten 's avonds nog menselijk zijn, hé. We kunnne maar één keer het einde van 2006 vieren. :drunk:
TITTYMAN
Mountainbiker

Post by TITTYMAN »

Idd, vorig jaar verklaarden ze mij ook al zot dat ik eerst +/- 25km naar daar ging bollen door sneewwater en ijs, maar ja, toch leuk dat ge dan zo'n "beretochtje" is op uwe lijst moogt zetten.

Dit jaar in ieder geval terug paraat !!

Opgelet voor zij die er nog niet geweest zijn, het is bijna in Brecht te doen en eigenlijk toch wel een stukske van St. Job centrum af, ik herinner mij dat ik me daar vroeger ook is serieus aan mispakt had toen ik met het fietske naar daar bolde en achteraf nog terug moest en bijna 100km op het tellerke had ! :wink:
Post Reply