In het verleden steeds een mooie tocht ,één van de betere georganiseerde in de streek rond Brecht .
Bij vertrek direct in het bos en vrij technisch ,indien je eens echt wilt draaien en keren in het bos .
verleden jaar helaas slechte weersomstandigheden sneeuw en (smeltende sneeuw ).
SINT JOB INT GOOR (Ant)
WTC Sas 4 ,De Groene Linden, Schotensteenweg
03/6363154
Afstanden 10km-27km-40 km
Vertrek 8.30u-10.30 u
VWB-BBR-WVB leden 2,5 euro -niet leden 3,5 euro
Kids tot 16 jaar 1 euro
Douches,afspuitstand.
31/12/06 Sint-Job-In't Goor
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
31/12/06 Sint-Job-In't Goor
Last edited by dirty on Sun 24 Dec 2006 21:32, edited 1 time in total.
- pointbreak
- Mountainbiker
- Location: Rockrider 8.2/full XT Mavic crossride Disc/ Thompson Antares race
Idd, vorig jaar verklaarden ze mij ook al zot dat ik eerst +/- 25km naar daar ging bollen door sneewwater en ijs, maar ja, toch leuk dat ge dan zo'n "beretochtje" is op uwe lijst moogt zetten.
Dit jaar in ieder geval terug paraat !!
Opgelet voor zij die er nog niet geweest zijn, het is bijna in Brecht te doen en eigenlijk toch wel een stukske van St. Job centrum af, ik herinner mij dat ik me daar vroeger ook is serieus aan mispakt had toen ik met het fietske naar daar bolde en achteraf nog terug moest en bijna 100km op het tellerke had !
Dit jaar in ieder geval terug paraat !!
Opgelet voor zij die er nog niet geweest zijn, het is bijna in Brecht te doen en eigenlijk toch wel een stukske van St. Job centrum af, ik herinner mij dat ik me daar vroeger ook is serieus aan mispakt had toen ik met het fietske naar daar bolde en achteraf nog terug moest en bijna 100km op het tellerke had !