Zoals verleden jaar zal ik ook weer van de partij zijn op deze mooie TT
Juist een vraag aan iemand van de organisatie
Welke splitsingen van de 55 dienen we te nemen om er ongeveer een 45 a 48 op de teller te kunnen krijgen
alle info is welkom
24/12/06 Overmere
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Herder Scubaluc
- Kerstman
Post by Herder Scubaluc »
Net terug van 56km overwegend beton, asfalt, verhard rijden met hier en daar enkele modderpassages in de tweede helft van de rit. Sorry, maar dit vondt ik toch geen MTB-tocht waard
. Bevoorrading was wel ok (soep, sportdrank, banaan, sinaasappel, en nog wat koekjes) en aan de aankomst nog een hotdog.
Afspuitplaats voldoende maar slecht geplaatst (als je modder wilde moest je daar zijn)
Er zal wel wat moeten veranderen aan het parcours om mij hier volgend jaar terug te zien.
Afspuitplaats voldoende maar slecht geplaatst (als je modder wilde moest je daar zijn)
Er zal wel wat moeten veranderen aan het parcours om mij hier volgend jaar terug te zien.
Last edited by Herder Scubaluc on Mon 25 Dec 2006 11:51, edited 1 time in total.
Deze morgen eveens de grote tocht gereden, maar deze beviel mij wel !
Toch redelijk veel mooie offroad-passages en overal goed bereidbaar. Voor de minder technisch begaafde bikers zoals ikzelf, was dit een hoogdag ! Voor iedereeen goed doen is onmogelijk, maar als je start in Overmere kan je toch min of meer weten waaraan je je kan verwachten ! Zeker als je uit de buurt bent
De organisatie was prima
. Bijgevolg zal ik er volgend jaar zeker weer bij zijn, samen met de andere Bikesons, die zich momenteel deels in de kraamkliniek, en deels in de wagen richting Frankrijk bevinden !
Prettige feestdagen !
BEULIE
THE BIKESONS
Toch redelijk veel mooie offroad-passages en overal goed bereidbaar. Voor de minder technisch begaafde bikers zoals ikzelf, was dit een hoogdag ! Voor iedereeen goed doen is onmogelijk, maar als je start in Overmere kan je toch min of meer weten waaraan je je kan verwachten ! Zeker als je uit de buurt bent
De organisatie was prima
Prettige feestdagen !
THE BIKESONS
Ik vond deze rit ook beneden het pijl vergeleken met de vorige editie's veel te veel asfalt.Mijnen bike zag zelfs niet vuil.En ik maar reclame maken voor deze rit .Heb het daar met iemand van de organisatie over gehad en die zij me dat niet iedereen in de modder wil rijden bij dus alternatieve stukken genomen.Allei k'zal maar stoppen mee zagen en de organisatie beterschap voor volgend jaar toewensen.
-
theodoorke
- Mountainbiker
- Location: BMC TE01 XO1 ---- Specialized S-works--- S-Works Epic