centrum zarren van 08h30 tot 10h30
Douches,bike wash,ruime bevoorrading
info...0486 88 59 13
SCATTO MTB"pro racing bike te winnen"!!!!!!!!!!!!!
ZONDAG 14 JANUARI 2007..25-35-50KM
Post by veeteeteetje »
SCATTO wrote:Vandaag nog eens de tocht gereden na de vele liters water toch een kleine verandering moeten aanbrengen.
Na de aanpassing is alles berijbaar en zijn de afstanden als we niets meer moeten veranderen 47/38/26
Tocht 47km 19km460 off road waarvan 16km 160 in de eerst 33km 2e bevoorrading In de laatste 14km 3km300 off road + 2km kasseien (steenstraat )en heuvelachtige ( richting Klerken)
Tocht 38 15km off road + 2km kasseien
Tocht 26 13km300 off road
Post by veeteeteetje »
Voor wa????slijkcrosserke wrote:Ik kom zeker af om het forum-treintje te vervoegen.
De rit is maar 5 km van m'n deur, dus we gaan er voor
Het off road gedeelte is ongeveer het zelfde . Maar het stukje prive bos met tecnisch stuk juist voor 1ste bevoorrading is er uit.veeteeteetje wrote:SCATTO wrote:Vandaag nog eens de tocht gereden na de vele liters water toch een kleine verandering moeten aanbrengen.
Na de aanpassing is alles berijbaar en zijn de afstanden als we niets meer moeten veranderen 47/38/26
Tocht 47km 19km460 off road waarvan 16km 160 in de eerst 33km 2e bevoorrading In de laatste 14km 3km300 off road + 2km kasseien (steenstraat )en heuvelachtige ( richting Klerken)
Tocht 38 15km off road + 2km kasseien
Tocht 26 13km300 off road
Oei,ik meen mij te herinneren dat er vorig jaar toch wat meer off-road inzat op de groten toer of zit ik zo verkeerd??
Is het parcours gewijzigd misschien?
Ik vond vorig jaar nogthans dat dit een TT was waarvan ik toch wel verrast was dat er zoveel off-road inzat.Het geheugen zal weer een beetje moeten opgefrist worden.
O ja,zit er terug een stukje indoor-offroad in ???
(Doortocht door een stal vorig jaar )
Post by veeteeteetje »