Yo de manne,
Ik heb 6 maanden geleden een zwaar motorongeval gehad, zo een waar ze heel U familie voor uit bed bellen en je bewust wakker wordt omringd door buiskes en alleen maar piepkes hoort, diegene die dit ook al eens meegemaakt hebben zullen beamen dat dit NIET prettig is. Enfin na een lange revalidatie periode, 3 weken geleden, eindelijk de toestemming gekregen om terug te mogen sporten, meer bepaald fietsen (ik had een zwaar knietrauma)... Wreed content dat ik eindelijk terug mocht sporten een nieuwe mountainbike gehaald!
Gisteren nog maar eens langsgegaan bij fietsenmaker Janssen in Genk.. Mijn nieuwe fiets nog steeds niet geleverd (trek Fuel EX6) Eric vertelde me dat er een probleem was bij trek en de 2007 modellen... die worden nl. niet geleverd (trek wil misschien niet zelf met de 2006 modellen blijven zitten)...hmmm! Maar hij zou toch geleverd worden voor het einde van het jaar (deuh!). Onnodig te zeggen dat ik daar nie zo blij mee was...Maar, goede service van de fietsenmaker, hij stelde mij gratis een specialized epic comp ter beschikking :) tot mijne geleverd is ... Als het goe is moeten we het ook zeggen hé.
Over de politiek van Trek ben ik nu wel minder tevreden, ik begrijp dat ze eerst je oude stock willen verkopen maar wees dan eerlijk tov de klanten en zeg "de nieuwe modellen leveren we pas vanaf:"... Of zijn ze mij blaaskes aan het wijsmaken? Voor mij maakt het nu nie zoveel meer uit, ik ben geholpen en aangezien ik "nieuw" ben in het mountainbike ga ik liever met de vervangfiets op m'n neus (niet dat ik dat van plan ben maar "shit" happens) ipv met mijne nieuwe fiets!
Dus vandaag eindelijk mijn eerste ritje gemaakt met mijn vervangfietsje en ik vind het een ferme fiets! Uiteraard rustig aan maar(moet op hartslag meter trainen aangezien menne tikker (nog) nie te zwaar belast mag worden) toch hier en daar een klein heuveltje beklommen en afgedaald... was idd "dikke leut" zoals wij da hier zeggen.
Groetjes,
Thimi
Eindelijk aan het bolle...
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
-
Chris@mbt2
- Mountainbiker
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
denk eerder dat de fietsenmaker, of zijn leverancier, hun 2006 modellen kwijt willen.
Trek zelf gaat hun niet met zulke praktijken bezighouden denk ik.
je zal nog even moeten wachten op de 2007 modellen. normaal worden ze ergens 2e helft december geleverd.
Trek zelf gaat hun niet met zulke praktijken bezighouden denk ik.
je zal nog even moeten wachten op de 2007 modellen. normaal worden ze ergens 2e helft december geleverd.
- Rikske
- Mountainbiker
- Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition
@ Chris@mbt2 :
Die situatie van dat ongeval ken ik maar al te goed
.
Ik heb na mijn ongeval nog enkele jaren met de moto gereden, maar 't ging niet meer zoals vroeger, dus afgelopen zomer mijne moto verkocht om mij volledig toe te spitsen op mijn 2de hobby, de mountainbike.
Enfin, ik wens u nog véél veilige kilometers en nog bergen bikeplezier.
Die situatie van dat ongeval ken ik maar al te goed
Ik heb na mijn ongeval nog enkele jaren met de moto gereden, maar 't ging niet meer zoals vroeger, dus afgelopen zomer mijne moto verkocht om mij volledig toe te spitsen op mijn 2de hobby, de mountainbike.
Enfin, ik wens u nog véél veilige kilometers en nog bergen bikeplezier.
Ik heb dit jaar drie keer op mijn troetelmachientje( FJR13OO) gezeten . Al mijn vrije tijd wordt besteed aan lopen , fietsen en zo nu en dan wat noodzakelijke klussen uitvoeren in huis . Ik heb hem al verschillende keren willen verkopen maar op de valreep telkens afgehaakt . Een ding is zeker : sport gaat voor op een motorritje ! Ik wordt stilaan ook wat ouder en dan stel je jezelf wel eens de vraag " is het nog wel veilig met die motor ? ". Ik kom dan telkens tot de conclusie dat fietsen ook niet gevaarloos is . Hij die bang heeft krijgt soms de eerste klappen .
Dus voorlopig staat er in de garage een hoop dood kapitaal onder een wit laken . Maar ja beter die moto on der een wit laken dan .....
Spoedig herstel toegewenst
Erik
Dus voorlopig staat er in de garage een hoop dood kapitaal onder een wit laken . Maar ja beter die moto on der een wit laken dan .....
Spoedig herstel toegewenst
Erik
- Thommie
- Mountainbiker
- Location: zwarte BBp met RessorS vanveuren en 27 vitessen van e goe merk
Helaba,
Bij de mannen die met de moto rijden heb je opstappers,( gasten die er mee beginnen) afstappers ( die er mee stoppen) en heropstappers(gasten die gereden hebben maar die gestopt zijn en terug herbegonnen).
Blijkbaar is er nog een categorie en er blijken er een heel pak van te zijn:
de overstappers (van de moto op de mountainbike)
Ik heb een tiental jaar gereden en heb inderdaad ook de moto toen onder het wit laken gezet; op tijd afgestapt voor dat er serieuse accidenten gebeurden. Ik vond dat er in onze omgeving geen plaats meer was om ten volle van mijn hobby te genieten. Hij staat daar nu te blinken want dat verkopen blijkt toch ook niet zo simpel te zijn. ( geen kandidaten en als er wel zijn willen ze er nog bijna de prijs van oud ijzer niet voor geven).
Ik ben nu een gedreven mountainbiker en rij zoveel ik kan - je weet wel vrouw, kinderen, huis, tuin, hond, kippen, schoonmoeder ( in volgorde van belangrijkheid), en ik ben er content mee.
Maar dat motorijden is een virus. Telkens wanneer ik er eentje zie rijden, knaagt er iets en wanneer ik bij ne kameraad de kans krijg om eens te bollen... laat ik ze niet liggen.
Bij de mannen die met de moto rijden heb je opstappers,( gasten die er mee beginnen) afstappers ( die er mee stoppen) en heropstappers(gasten die gereden hebben maar die gestopt zijn en terug herbegonnen).
Blijkbaar is er nog een categorie en er blijken er een heel pak van te zijn:
de overstappers (van de moto op de mountainbike)
Ik heb een tiental jaar gereden en heb inderdaad ook de moto toen onder het wit laken gezet; op tijd afgestapt voor dat er serieuse accidenten gebeurden. Ik vond dat er in onze omgeving geen plaats meer was om ten volle van mijn hobby te genieten. Hij staat daar nu te blinken want dat verkopen blijkt toch ook niet zo simpel te zijn. ( geen kandidaten en als er wel zijn willen ze er nog bijna de prijs van oud ijzer niet voor geven).
Ik ben nu een gedreven mountainbiker en rij zoveel ik kan - je weet wel vrouw, kinderen, huis, tuin, hond, kippen, schoonmoeder ( in volgorde van belangrijkheid), en ik ben er content mee.
Maar dat motorijden is een virus. Telkens wanneer ik er eentje zie rijden, knaagt er iets en wanneer ik bij ne kameraad de kans krijg om eens te bollen... laat ik ze niet liggen.
[/url]