16/12/06 Adegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
wiene
Mountainbiker

16/12/06 Adegem

Post by wiene »

:-) Heeft er iemand info over deze tocht ? :-)
hottentotje
Mountainbiker

Post by hottentotje »

Weet nie. Ben zelf van de streek en ga altijd rond Maldegem biken. Heb verleden jaar een gedeelte gereden in de week voor de rit (er stonden al wegwijzers) en leek me interessant. Toen niet kunnen meedoen wegens van dienst.
Zaterdag rij ik hem zeker, al is het maar om nog meer trainingspaadjes te leren kennen. Blijkt dat de rit o.a. naar regio Eeklo gaat, er zouden lastige stukken kassei inzitten. Ik probeer me nog verder te informeren en laat nog iets weten.
edi
Mountainbiker

Post by edi »

Lastige stukken kassei in Maldegem??? Ik zou niet weten waar deze liggen... Ze hebben het waarschijnlijk over stukjes kassei als je parcours van de koetshoeve rijdt, single track, naar baan Adegem/kruipuit daar heb je een klein stukje platte kasseien die beetje naar boven gaat. En misschien een ambetant lastig stuk in ursel die parallel loopt met landingsbaan van ursel....
Heb hem al verschillende keren gereden en ken allle parcours in Maldegem. Start met single tracks langs kanaal, Hobbels en bobbels, naar verbrandingsover Balgerhoeke, daar normaal gezien naar beneden op motocross parcours. Verder langs de vaart richting eeklo tot aan koetshoeve, daar naar kleit/kruipuit..zomergem bos.. Dan via dreven in ursel naar drongengoed...en zo terug via kleit naar adegem....

Een mooi ritje in de streek.....maar verwacht geen lastige stroken of kasseien ala Vlaamse ardennen
bonachi
Mountainbiker

Post by bonachi »

Het zal idd die richting uitgaan voor zover ik mij vorig jaar nog herinner.
Ideale tt om beetje extra km's te doen.
Kom dan ook met fiets vanuit Knesselare. Juist maken dat ik op tijd thuis ben om in namiddag te gaan shotten. #-o
hottentotje
Mountainbiker

Post by hottentotje »

Bedankt aan Edi voor de toelichting. Ik zal wel verkeerd ingelicht zijn zeker. Trouwens voor dit jaar heb ik nog geen pijlen gezien naar de traditionele Waleweg en verder. Misschien is de start verlegd. terugkeer wel via Waleweg.

Tot zaterdag!
Ervine
Mountainbiker

Post by Ervine »

zal zaterdag ook aanwezig zijn. :P
Moet nog afspreken met enkele gasten, wanneer we vertrekken;
bameraam
Mountainbiker

Post by bameraam »

Bamz will be there -> Tot in de mooze ! :bounce:
Ervine
Mountainbiker

Post by Ervine »

met hoeveel bikers waren ze vorig jaar? kwestie startuur te bepalen.
tot zaterdag :P
Ervine
Mountainbiker

Post by Ervine »

Jawadde tis stil op dezen topic. :(
Is de winterslaap begonnen? :wink:
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

edi wrote:Lastige stukken kassei in Maldegem???
Ligt er niet zo'n venijnig stukje kasseien bergop naar de kampel toe.
Ik herinner mij een tocht van de bezembikers en daar moesten we ook naar omhoog, 't zijn eigenlijk van die afgeronde kasseikes. Echt wel geen lachertje. :evil:
Post Reply