Voila, na topic beste nu ook slechtste routes!!!
Galmaarden staat op nr 1 voor mij
slechtste bloso routes?
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
-
madrista666
- Mountainbiker
-
madrista666
- Mountainbiker
Mag ik hier tegendraads zijn? Voor beginnende MTB'ers vind ik dergelijk ritten een waar plezier. Eens je het biken wat beter beheerst, kan je andere (lees = betere) routes opzoeken. Voor elk wat wils.
En er zijn waarschijnlijk al Bloso routes die een pak moeilijker zijn we ook maar durven vermoeden. En voor een gratis service mogen we niet al teveel klagen hé (een gegeven paard kijkt men niet in de bek).
En er zijn waarschijnlijk al Bloso routes die een pak moeilijker zijn we ook maar durven vermoeden. En voor een gratis service mogen we niet al teveel klagen hé (een gegeven paard kijkt men niet in de bek).
Ik vind Lille (leuk om is goed te vlammen) en Aarschot nog goed meevallen eigenlijk.
Tielt-winge beviel mij het slechts wegens veel baan, weinig bos en zeker de 5 à 10 laatste kilometers zijn gewoon overbodig. Wel een leuk stukje in het Walenbos (naast de baan van Aarschot op Tienen).
Dessel viel mij ook wat tegen, veel langdradige stukken.
Tielt-winge beviel mij het slechts wegens veel baan, weinig bos en zeker de 5 à 10 laatste kilometers zijn gewoon overbodig. Wel een leuk stukje in het Walenbos (naast de baan van Aarschot op Tienen).
Dessel viel mij ook wat tegen, veel langdradige stukken.