10/12/06 Zedelgem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- .::Andy::.
- Mountainbiker
10/12/06 Zedelgem
Post by .::Andy::. »
9de BossenVTT ZEDELGEM
Afstanden 26-36-46km
Start: 8u30-12u30
Zijn er mensen die gaan?
Afstanden 26-36-46km
Start: 8u30-12u30
Zijn er mensen die gaan?
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Ik heb dendezen vorig jaar gereden en het was inderdaad wel een mooie TT waar al de mooste stukken van die kanten inzaten.Wat privéstukken betreft,denk ik dat het er niet zoveel waren,maar dat maakte den TT daarom niet minder mooi.
Dit jaar zal ik er niet bijzijn,hoewel ik er graag zou naar toegaan.
Ik ga deze keer (eerste keer daar)biken in Wielsbeke.We moeten die organisatie ook iets gunnen (een beetje verplicht) en zo gaan we daar een keer een kijkje gaan nemen.
Wie nog geen keuze heeft gemaakt voor de zondag,kan ik zeker deze aanraden!!!
Dit jaar zal ik er niet bijzijn,hoewel ik er graag zou naar toegaan.
Ik ga deze keer (eerste keer daar)biken in Wielsbeke.We moeten die organisatie ook iets gunnen (een beetje verplicht) en zo gaan we daar een keer een kijkje gaan nemen.
Wie nog geen keuze heeft gemaakt voor de zondag,kan ik zeker deze aanraden!!!
- Mountainbiker
Post by .::Andy::. »
kheb al een paar keer dit jaar in de streek gaan rijden (Jabbeke, Bekegem, Sint Andries,...) En het is echt de moeite waard!!!
Op zondag 10/12/2006 richt de wielerverenigng de DVV-trappers uit Zedelgem hun 9de bosveldtoertocht in.
De verschillende afstanden van 26,36 en 46 Km hebben als start- en aankomstplaats het sportcentrum de Groene Meersen te Zedelgem.
Met vrije start tussen 08.30 en 12.30 uur.
De verschillende omlopen brengen u via mooie aardewegen naar bosrijke gebieden zoals het Vloethemveld, Beisbroek, Tudor en het Provinciaal domein Tillegem te St-Andries.
Aan het kasteel Tillegem kan u genieten van een uitgebreide bevoorrading met sponsoring van Aquarius.
De bevoorrading is na 25 Km.
Na de bevoorrading brengen de drie afstanden u naar de lac van Loppem, waarna de 46 km zich afsplitst in de richting van het Merkenveldbos om vervolgens via landelijke wegen terug te keren naar de aankomstplaats.
De twee andere omlopen keren via de abdijhoek en domein Zevenkerken terug naar het sportcentrum de Groene Meersen.
Na een warme douche kan u met een boterham en een natje nakaarten van de gereden rit.
Veel plezier en mss tot zondag.
CJ
De verschillende afstanden van 26,36 en 46 Km hebben als start- en aankomstplaats het sportcentrum de Groene Meersen te Zedelgem.
Met vrije start tussen 08.30 en 12.30 uur.
De verschillende omlopen brengen u via mooie aardewegen naar bosrijke gebieden zoals het Vloethemveld, Beisbroek, Tudor en het Provinciaal domein Tillegem te St-Andries.
Aan het kasteel Tillegem kan u genieten van een uitgebreide bevoorrading met sponsoring van Aquarius.
De bevoorrading is na 25 Km.
Na de bevoorrading brengen de drie afstanden u naar de lac van Loppem, waarna de 46 km zich afsplitst in de richting van het Merkenveldbos om vervolgens via landelijke wegen terug te keren naar de aankomstplaats.
De twee andere omlopen keren via de abdijhoek en domein Zevenkerken terug naar het sportcentrum de Groene Meersen.
Na een warme douche kan u met een boterham en een natje nakaarten van de gereden rit.
Veel plezier en mss tot zondag.
CJ
- Mountainbiker
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
den dezen zal er ook zijn met een delegatie.
Tegen 8u30 hopelijk genezen tegen dan want de sluizen zitten verstopt.
Tegen 8u30 hopelijk genezen tegen dan want de sluizen zitten verstopt.
- bells(wacky racer)
- Mountainbiker
Post by bells(wacky racer) »
Hallo
Normaal zullen de wacky racers ook van de partij zijn na de dag ervoor Hertsberge.
Greeeeeeeeeeeeeeeetz
Normaal zullen de wacky racers ook van de partij zijn na de dag ervoor Hertsberge.
Greeeeeeeeeeeeeeeetz