2/12/2006 TT Sint-Joris - Beernem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- bleken (wacky racer)
- Mountainbiker
Veel bos in de streek, worden die ook aangedaan tijdens deze tocht?
Er wordt nogal wa reclame gemaakt voor de tocht in Avelgem op dezelfde dag. Hier is da blijkbaar gans wat minder, kan men iets meer deze tocht beschrijven. Deze tijd van't jaar rijd ik nogal graag door de bossen. Enkele jaren terug in Hertsberge gereden en deze was prachtig. Kan men die tochten vergelijken? Is toch een beetje dezelfde streek.
Er wordt nogal wa reclame gemaakt voor de tocht in Avelgem op dezelfde dag. Hier is da blijkbaar gans wat minder, kan men iets meer deze tocht beschrijven. Deze tijd van't jaar rijd ik nogal graag door de bossen. Enkele jaren terug in Hertsberge gereden en deze was prachtig. Kan men die tochten vergelijken? Is toch een beetje dezelfde streek.
- bleken (wacky racer)
- Mountainbiker
Post by bleken (wacky racer) »
ik twijfel nog met avelgem
vooral omdat deze toch dichter bij knokke-heist is
vooral omdat deze toch dichter bij knokke-heist is
Re: 2/12/2006 TT Sint-Joris - Beernem
Omdat beelden meer zeggen dan woordenskank (wacky racer) wrote:Iemand info over deze tt?
De kwaliteit laat soms te wensen over, je mag denken dat 'k 't toestel nog nie goed kende (en ondertussen is 't al kapot, blijkbaar toch nie sterk genoeg om mee te nemen op de bike
Tot zaterdag want dan zijn we terug paraat voor 1 van de leukste ritten in de nabije omgeving
Joybiker
Heb deze tocht al verschillende keren gereden en die van Hertsberge ook.
Verschil Sint-Joris: single-tracks langs de vaart (soms technisch), technisch stukje bos (prive), bosdreven sint-joris, maria-aalter, beernem bos (klein stuk) (misschien ryckevelde bos)
Hertsberge meer bos, bossen van beernem en mtb parcours van ruiselede
Zijn alletwee aan aanrader voor de streek, en normaal gezien niet zwaar in vergelijking met kluisbos (avelgem)
Verschil Sint-Joris: single-tracks langs de vaart (soms technisch), technisch stukje bos (prive), bosdreven sint-joris, maria-aalter, beernem bos (klein stuk) (misschien ryckevelde bos)
Hertsberge meer bos, bossen van beernem en mtb parcours van ruiselede
Zijn alletwee aan aanrader voor de streek, en normaal gezien niet zwaar in vergelijking met kluisbos (avelgem)
- bleken (wacky racer)
- Mountainbiker
Re: 2/12/2006 TT Sint-Joris - Beernem
Post by bleken (wacky racer) »
iets is beter dan niets :)Joybiker wrote:Omdat beelden meer zeggen dan woordenskank (wacky racer) wrote:Iemand info over deze tt?![]()
![]()
De kwaliteit laat soms te wensen over, je mag denken dat 'k 't toestel nog nie goed kende (en ondertussen is 't al kapot, blijkbaar toch nie sterk genoeg om mee te nemen op de bike)
Tot zaterdag want dan zijn we terug paraat voor 1 van de leukste ritten in de nabije omgeving
Joybiker
idd wat wazig maar ben toch blij dak wat foto's gezien heb
ik denk dat het deze zal worden
,toch ook wat hellingen zo te zien
is de start in beernem? want sint-joris ken ik eigenlijk niet