3/12/2006 Sysele
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- vuul vintje
- Mountainbiker
- Location: één in bruikleen van 't vrouwtje enne een Scott Genius 20
3/12/2006 tt SIJSELE
Post by vuul vintje »
Hallo, kan er mij iemand iets meer vertellen over deza tocht, is het de moeite om die verplaatsing vanuit Roeselare te maken of bike ik beter dichter bij de deur? 
3/12/2006 tt SIJSELE
Toen 'k 'm nog gereden heb, ging het naar Damme en omstreken, daar ook langs het kanaal de singletrack meegenomen, bevoorrading in de kantine van de voetbal, en terug via Maldegem Donk, wat lange dreven en veldwegen onder de wielen gekregen. Inschrijving vond 'k wat hoog (geen korting met lidkaart bond), en 't ergste van al was dat ze m'n Camelback die 'k in bewaring aan de inschrijving had achtergelaten doodgewoon hadden laten liggen toen ze de inschrijvingstafels hadden weggenomen. Gelukkig lag 'm daar nog toen 'k terugkwam, GSM en €€€ allemaal nog aanwezig, dus zonder veel erg maar 't was wel de eerste en laatste keer dat ze mij daar gezien hebben......
deze TT is een organisatie van de kwb. vroeger starte die in het sportpark het veld, sinds een paar jaar nu op het marktplein van de kloosterstraat. vorig jaar ook gereden, heb mij toen flink geamuseerd en twas prachtig koud weer. vanuit sijsele gaat het richting donk, kanalen, oostkerke, moerkerke (bevoorrading in de kantine jong moerkerke) dan via het maleveld terug naar sijsele, voor zover ik het mij nog herinner van vorig jaar
, ja er zijn zoveel TT's he. Dit jaar kom ik terug af
Reeds enkele keren deze TT gereden en telkens was het een leuk tochtje in de voor mij bekende streek. Normaal ligt de beruchte minneweg (mijn schoonouders wonen daarlangs) ook in het parcour dus als het regent zwemvest meebrengen.
Deze week start ik bij wijze van test (na mijnen "spetter op mijn bek"met de bijbehorende gips
) in een toertocht met mijn werk en als de test meevalt kom ik waarschijnlijk wel af naar sijsele anders nog een weekje "rust" dan dan is de start in Herstberge (diene wil ik zeker nie missen)
Deze week start ik bij wijze van test (na mijnen "spetter op mijn bek"met de bijbehorende gips
picolo: je kan gerust zijn, de minneweg is verhard met gebroken beton en daarna gestabiliseerd met cementpicolo wrote:Reeds enkele keren deze TT gereden en telkens was het een leuk tochtje in de voor mij bekende streek. Normaal ligt de beruchte minneweg (mijn schoonouders wonen daarlangs) ook in het parcour dus als het regent zwemvest meebrengen.
Deze week start ik bij wijze van test (na mijnen "spetter op mijn bek"met de bijbehorende gips) in een toertocht met mijn werk en als de test meevalt kom ik waarschijnlijk wel af naar sijsele anders nog een weekje "rust" dan dan is de start in Herstberge (diene wil ik zeker nie missen)
- lok 36000
- Mountainbiker
Is witje daar ook al weer gepasseerd, Dat kereltje zou ook overal beton en asfalt gaan gieten om zijnen boterham te verdienen;........ t'is maar een graptsje hé Pol.witje wrote:picolo: je kan gerust zijn, de minneweg is verhard met gebroken beton en daarna gestabiliseerd met cementpicolo wrote:Reeds enkele keren deze TT gereden en telkens was het een leuk tochtje in de voor mij bekende streek. Normaal ligt de beruchte minneweg (mijn schoonouders wonen daarlangs) ook in het parcour dus als het regent zwemvest meebrengen.
Deze week start ik bij wijze van test (na mijnen "spetter op mijn bek"met de bijbehorende gips) in een toertocht met mijn werk en als de test meevalt kom ik waarschijnlijk wel af naar sijsele anders nog een weekje "rust" dan dan is de start in Herstberge (diene wil ik zeker nie missen)
Hallo,
vorige jaren zat ik in de organisatie maar heb eigenlijk afgezegd wegens te druk. Parcour zal hoogst waarschijnlijk zijn zoals witje vermeldt heeft.
Heb gisteren nog in de dijken van de vaarten gereden (bezig met verkenning TT Moerkerke) en die liggen er perfect bij op dit ogenblik.
Wij zullen aanwezig zijn met een delegatie van de St Rita trappers. Starten omstreeks 8h30-8h45.
@lok36000: we kunnen mss efkens stoppen aan witje zijn nieuwbouw op het einde van de minneweg.
Groeten
geertje
vorige jaren zat ik in de organisatie maar heb eigenlijk afgezegd wegens te druk. Parcour zal hoogst waarschijnlijk zijn zoals witje vermeldt heeft.
Heb gisteren nog in de dijken van de vaarten gereden (bezig met verkenning TT Moerkerke) en die liggen er perfect bij op dit ogenblik.
Wij zullen aanwezig zijn met een delegatie van de St Rita trappers. Starten omstreeks 8h30-8h45.
@lok36000: we kunnen mss efkens stoppen aan witje zijn nieuwbouw op het einde van de minneweg.
Groeten
geertje