Ik ben van plan een deftige hartslagmeter te kopen maar omdat ik het toch een investering vind zou ik graag eens de raad van personen weten die er hopelijk iets meer van kennen dan ikzelf.
Het gaat over het type polar CS 300 de fietscomputer
Omdat ik enkel mountainbike ben ik bang dat door het slijk enz dat ik tegenkom op tochten die fietscomputer ni goed zal werken want je moet hem bevestigen op je fiets (voorvork).
Heeft er hier iemand al ervaring mee ?? greetz iceman
koop ik de juiste hartslagmeter ???
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
-
the iceman
- Mountainbiker
Ik heb een polar CS 200 cad en ben daar content mee. persoonlijk zou ik geen CS 300 nemene omdat dat een horloge ook is ( tenzij je dat wilt ) Ik vermoed dat een CS 200 rond de 145 € draait van prijs.
Voor de carbon fans; er komt een upgrade editie uit ; CS 600 met wat meer opties en een carbon look, richtprijs 450 €.
Monteren is een makkie. De mijne staat op mijn stem, lekker centraal. ( en ik denk niet dat je die CS300 op je stem kan zetten )
De 725 is inderdaad een mooi horloge maar die kost ook wat meer.
Prijs kwaliteit raad ik je de CS 100/200 aan.
Voor de carbon fans; er komt een upgrade editie uit ; CS 600 met wat meer opties en een carbon look, richtprijs 450 €.
Monteren is een makkie. De mijne staat op mijn stem, lekker centraal. ( en ik denk niet dat je die CS300 op je stem kan zetten )
De 725 is inderdaad een mooi horloge maar die kost ook wat meer.
Prijs kwaliteit raad ik je de CS 100/200 aan.
Heb je geen probleem met het feit dat de ontvangst regelmatig wegvalt (met name de snelheid).Nazgul wrote:Die van mij is een polar cs100 en die doet het uitstekend, modder of regen
no problem