schoenen
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- bleuboy1402
- Mountainbiker
schoenen
Post by bleuboy1402 »
kun je op race schoenen pedaalplaatjes van een mtb pedaal opzetten of slijten ze dan gemakkelijk de plaatjes.
onmogelijk. Op race schoenen staan de "gaatjes" in een driehoek. Op mtbschoenen staan die dwars naast elkaar enveel dichter bij elkaar. Trouwens mtbken op race schoenen is niet echt aangewezen om dat lopen op race schoenen echt geen doen is. En het is nu éénmaal zo dat bij MTB de kans dat je even van de fiets moet veel groter is. Als je echt gehecht bent aan je raceschoenen kun je "racepedalen" monteren op je mtb. Maar anders raad ik je aan om gewoon nog even te sparen en je deftige MTBschoenen te kopen.
JanWillem wrote:onmogelijk. Op race schoenen staan de "gaatjes" in een driehoek. Op mtbschoenen staan die dwars naast elkaar enveel dichter bij elkaar. Trouwens mtbken op race schoenen is niet echt aangewezen om dat lopen op race schoenen echt geen doen is. En het is nu éénmaal zo dat bij MTB de kans dat je even van de fiets moet veel groter is. Als je echt gehecht bent aan je raceschoenen kun je "racepedalen" monteren op je mtb. Maar anders raad ik je aan om gewoon nog even te sparen en je deftige MTBschoenen te kopen.
Trouwens, op raceschoenen staan de gaatjes niet alijd in een driehoek. Dat verklaart bijvoorbeeld waarom ik een adaptor onder mijn schoenen heb staan om ze compatibel te maken met LOOK-plaatjes.
Dus om op de vraag te antwoorden, dat gaat perfect!