12/11/06 aarschot
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
12/11/2006 Hageland Power Tourtocht Aarschot
zondag is het weer zover...
Vertrek Sporthal Demervallei Aarschot
8.30 - 10.30
20-40- 50 km
Gevarieerd en heuvelachtig parcours
WARME douches
Jägermeister
afspuitstand
2 bevoorradingen
Montée (Im)possible!? - TRAPPIST TE VERDIENEN (te consumeren in café de KNOET)...
Tom
voor meer info t.meeus@option.com
of
0496 / 62 81 46
BE THERE !!!
Vertrek Sporthal Demervallei Aarschot
8.30 - 10.30
20-40- 50 km
Gevarieerd en heuvelachtig parcours
WARME douches
Jägermeister
afspuitstand
2 bevoorradingen
Montée (Im)possible!? - TRAPPIST TE VERDIENEN (te consumeren in café de KNOET)...
Tom
voor meer info t.meeus@option.com
of
0496 / 62 81 46
BE THERE !!!
- rallymaster
- Mountainbiker
Post by rallymaster »
schoon ritje op de bekende weggeltjes rond Aarschot. 2 bevoorradingen,aan de tweede bewust maar heel ff gestaan om zeker met goede benen aan de M.I te staan. En jawel mee overschot boven gereden
. Na gisteren Ottenburg rustig de 40 gedaan. Nu de zetel in om ff te rusten .
Zenden die stomme hollanders de koers ni uit
Zenden die stomme hollanders de koers ni uit
-
jaro
- Mountainbiker
Proficiat Knoetbikers het was weer af. Ik heb mij 50 km lang goed geamuseerd. Veel schoon dingen van de streek zaten erin en aan hoogtemeters ( ik lees hier 700 ) dus geen gebrek. De MI ben ik ook opgeraakt 't is te zeggen te voet en ik heb diene gast van Langdorp daar bezig gezien. Amaai als ge dat allemaal kunt, voor jaloers op te worden is het.
Zoals gezegd parkour was dik in orde, zelfs de modder was er eindelijk terug bij. Bepijling, bevoorradingen, bewaakte parking reeds van bij de inschrijving, het was er allemaal en in orde. O ja ik vergeet die twee meiskes nog bij de aankomst met die lekkere " jagermeester ".
Iedereen zal dus wel begrijpen dat ik er de volgende keer weer zal zijn.
Jaro.
Zoals gezegd parkour was dik in orde, zelfs de modder was er eindelijk terug bij. Bepijling, bevoorradingen, bewaakte parking reeds van bij de inschrijving, het was er allemaal en in orde. O ja ik vergeet die twee meiskes nog bij de aankomst met die lekkere " jagermeester ".
Iedereen zal dus wel begrijpen dat ik er de volgende keer weer zal zijn.
Jaro.
- K2-er
- Test team
- Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake
hallo,
mooie tocht vandaag in Aarschot, het parcours lag er wel redelijk zwaar "lopend" bij , veel variatie met de nodige afdalingen en klimmetjes. Pijltjes hingen goed en de bevoorradingen waren top ! alleen jammer dat er maar 1 spuit was om de fietsen te reinigen.
De montee impossible bleek niet impossible, bleek nummer 20 te zijn die een trappist verdiende
mooie tocht vandaag in Aarschot, het parcours lag er wel redelijk zwaar "lopend" bij , veel variatie met de nodige afdalingen en klimmetjes. Pijltjes hingen goed en de bevoorradingen waren top ! alleen jammer dat er maar 1 spuit was om de fietsen te reinigen.
De montee impossible bleek niet impossible, bleek nummer 20 te zijn die een trappist verdiende