Vervoer regio Genk
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Bedankt jongens voor het aanbod. Geert, je zal wel 1 november bedoelen hé. Voor deze woensdag is het vervoer voor mij geen probleem, er gaan normaal nog 2 maten mee naar As. We weten wel nog niet hoelaat we gaan starten. Hoelaat willen jullie starten, rakkermans en headshot? Het lijkt me leuk om samen te rijden.
Ik hoor het wel. De groeten
Ik hoor het wel. De groeten
Rakkermans, ik hoef niet naar uw broek te kijken. Ik ken u wel hoor Geertje. Trouwens ge kent me ook. Raf, een schoolmakker LO in Hasselt.... Ik ga kijken hoelaat mijn maten willen starten maar ik vrees dat 08u30 te vroeg gaat zijn, had eerder gedacht aan 09u30. We zien wel....Zit ge nog in de organisatie van de TT in Genk?
Headshot, gem. van 24 en ge rijdt nog niet lang? Het spijt me want ik rijd rustig rond de 22 en da vind ik rap genoeg.
Headshot, gem. van 24 en ge rijdt nog niet lang? Het spijt me want ik rijd rustig rond de 22 en da vind ik rap genoeg.
Natuurlijk ken ik u Raf
, ik heb u trouwens een tijdje terug nog zien trainen. Ge waart aan het oversteken bij de Oosterring. Ik moet wel vroeg vertrekken want ik moet kerkhoven bezoeken in de namiddag. Wie weet haalt ge me nog wel in als ge een uurtje later vertrekt. Groetjes. Ps: mijn gemiddelde ken ik nie want mijn chronometerke heeft die functie nie en maar goed ook denk ik.