goede middag,
deze week beslis ik... Het zal één van de twee worden..
maar blijf waarschijnlijk bij mijn eerste gedacht en wordt het de scale 20... Die specialized is terug een € 800 duurder.. Het stopt ergens..
bedankt voor eventuele reactie's en of tips....
vr. groeten
pol
Scott scale 20 OF Specialized stumpjumper marath. Carbon ?
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Niet makkelijk om ene te kiezen precies
Het zijn allemaal ferm fietskes, zowel de Scott, de Trek en de Speci.
Maar als je toch al denkt dat je bij je eerste gedacht gaat blijven, de Scott, wat verwacht je dan van dit topic?
Natuurlijk gaan Speci rijders de Stumpjumper aanraden, Trek rijders natuurlijk de 8900/8500.
Je zal denk ik zelf moeten uitmaken welke jij de mooiste vind of welke het best bij je past.
Maar afgaand op je vorige berichten lees ik telkens dat de Scott de voorkeur krijgt dus.... gaan voor die Scott zou ik zeggen.
Succes..
Het zijn allemaal ferm fietskes, zowel de Scott, de Trek en de Speci.
Maar als je toch al denkt dat je bij je eerste gedacht gaat blijven, de Scott, wat verwacht je dan van dit topic?
Natuurlijk gaan Speci rijders de Stumpjumper aanraden, Trek rijders natuurlijk de 8900/8500.
Je zal denk ik zelf moeten uitmaken welke jij de mooiste vind of welke het best bij je past.
Maar afgaand op je vorige berichten lees ik telkens dat de Scott de voorkeur krijgt dus.... gaan voor die Scott zou ik zeggen.
Succes..
- rEvo
- Mountainbiker
- Location: Thompson master carbon XTR en een 'steekkar' voor als er een halve meter slijk ligt...
steeds schoner, beter en duurder....
Ja Hubert...
je zou het op een duur niet meer weten... Altijd maar beter, schoner en duurder..
ik zal toch maar bij mijn scale 20 blijven... één van de beste carbon kaders, XT en XTR, goede voorvork...
vr groeten
pol
je zou het op een duur niet meer weten... Altijd maar beter, schoner en duurder..
ik zal toch maar bij mijn scale 20 blijven... één van de beste carbon kaders, XT en XTR, goede voorvork...
vr groeten
pol
Re: steeds schoner, beter en duurder....
mij doet de stumpjumper marathon carbon ook serieus watertanden...vandaag nog zien staan aan 3999 euro maar mocht 'em meepakken aan 3500....nog iets teveel,rEvo wrote:Ja Hubert...
vr groeten
pol
-
Sensei
- Mountainbiker
De carbon versie kost 4700,-- excl korting! Die 3939,-- is de Alu versie.dirty-two wrote:mij doet de stumpjumper marathon carbon ook serieus watertanden...vandaag nog zien staan aan 3999 euro maar mocht 'em meepakken aan 3500....nog iets teveel,rEvo wrote:Ja Hubert...
vr groeten
pol...en ik ben wel content met de mijne.
Ik heb toch andere prijzen gezien...Sensei wrote: De carbon versie kost 4700,-- excl korting! Die 3939,-- is de Alu versie.
Stumpjumper Marathon carbon: 3999€
Stumpjumper Marathon alu: 2999€
Prijslijst Speci 2007: http://home.casema.nl/hermi/07_bikes.pdf
Maar jij hebt het natuurlijk over de Epic terwijl dit onderwerp over een stumpjumper gaat
-
Sensei
- Mountainbiker
Je heb helemaal gelijk, dom! Ik denk alleen in fully's.kawa wrote:Ik heb toch andere prijzen gezien...Sensei wrote: De carbon versie kost 4700,-- excl korting! Die 3939,-- is de Alu versie.
Stumpjumper Marathon carbon: 3999€
Stumpjumper Marathon alu: 2999€
Prijslijst Speci 2007: http://home.casema.nl/hermi/07_bikes.pdf
Maar jij hebt het natuurlijk over de Epic terwijl dit onderwerp over een stumpjumper gaat
Re: prijs stumpjumper ht marathon carbon
rEvo wrote:nog even gecheckt deze morgen.... € 3600 race klaar...
Kopen ! ge gaat er anders spijt van hebben want uw voorkeur is overduidelijk,