Beste medebikers,
ik zou hier graag even een verhaal kwijt geraken en jullie mening hebben.
Vandaag was ik met een vriend het 12 Km parcour gaan doen in leopoldsburg, en toen we aan het tweede deel bezig waren (aan de boskant) toen kwamen we een wandelaar tegen met 2 hondjes, DIE NIET AAN DE LIJBAND WAREN. Nouja, ik rij die heer makkenlijk voorbij, ik had nog 1 meter plaats lang bijde kanten om te paseren, dus ik rij door, terug onderweg naar boven, de berg op, hoor ik me vriend schreeuwen, en dan die vent.
Ik kom boven op de berg aan, zie die vent en me vriend elkaar duwen, ik roep drie keer tegen die vent "Meneer, kalmeer eens!". Hij komt naar mij toegewandeld, en schreeuw drie keer in mijn gezicht "Ik ben rustig, ziet ge da nie!". En toen dacht ik dak een flinke mep ging krijgen ma hij liep gewoon door.
Naderhand was die vent doorgewandeld en verteld me vriend me hetvolgende verhaal. "Die vent hoorde me komen, hij gaat niet aan de kant, ik vraag aan hem, wilt u altubliefd eens aan de kant gaan? antwoord die vent "niet voor u, voor niemand nie!", en dus wil ik die passeren, maar ik had amper plaats, dus raak ik die zijn arm met mijn stuur. Begint die vent op me rug te kloppen met zo'n rolding voor de leiband. Ik leg me fiets neer en duw die vent tegen een boom, en die probeerd me op de kop te slaan. Toen kwam gij en is die doorgewandeld he." En toen ik vroeg, waarom slaagt ge niet terug? zei hij "als ik die slaag en die valt op de grond ofzow, en de politie komt, dan ben ik wel strafbaar he" Maar dat is toch wettige zelfverdediging?
Wat vinden jullie hiervan en wat zouden jullie doen? En wat moeten we doen als dit volgend weekend nog eens gebeurd als we die vent weer tegenkomen? Als je ook zo'n verhalen hebt mag je die hier gerust kwijt.
Groeten
NB: ik ben 15, niet struis, me vriend is 24 is wel breed gebouwd, en die vent was rond de 50 en was ook wel breed gebouwd.
Wandelaars
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
-
Coppens1991
- Mountainbiker
Wandelaars
Post by Coppens1991 »
Iedereen botst wel eens met een medemens, maar ik zie het nut er niet van in hierover een topic te starten.
Ik begrijp dat je je verhaal kwijt wilt en dat is bij deze dan ook gebeurd.
Uit ervaring weten we dat zulke topics nergens toe leiden, behalve een eeuwig heen en weer geschreeuw van meerdere partijen die denken gelijk te hebben.
't Is een spijtig voorval en dat vind ik rot voor je, er zullen altijd individuen zijn die een ander niets gunnen, maar laat je er niet door ontmoedigen...
Dus: Slotje
Ik begrijp dat je je verhaal kwijt wilt en dat is bij deze dan ook gebeurd.
Uit ervaring weten we dat zulke topics nergens toe leiden, behalve een eeuwig heen en weer geschreeuw van meerdere partijen die denken gelijk te hebben.
't Is een spijtig voorval en dat vind ik rot voor je, er zullen altijd individuen zijn die een ander niets gunnen, maar laat je er niet door ontmoedigen...
Dus: Slotje