Zo weinig GIANT op deze site?
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Junior
- Mountainbiker
Zo weinig GIANT op deze site?
Ben een beginnend biker en gans trots op mijn fietske, ne GIANT Yukon met mechanische schijfkes, Suntour XTR vork. Gezien onze nationale trots Roel Paulissen met een Giant reed leek mij dat dus nog zo geen slecht merk, alsook... de meeste andere topmerken lagen qua prijs beetje buiten mijn bereik. Nu stel ik me de vraag.. waarom zo weinig Giants op deze site?
Heb een Giant Terrago gehad en die was na 7 maanden al half op gereden. Soit, dat had ik met een Trek met dezelfde afmontage mss ook gehad. Persoonlijk vind ik de kleuren van Gaint niet zo mooi. De NRS2 van een paar jaar geleden met dat groen-grijs was echt afschuwelijk. Dit jaar zit er wat verbetering in.
- .:bert:.
- Mountainbiker
Ik heb bijna tien jaar met een mcm team carbon frame (de eerste carbon die uitgekomen is onder de naam Giant en niet Cadex) en ik was daar verliefd op. Superframe!!
Ondertussen is die gedemonteerd en zijn alle onderdelen opgekuisd en klaar om terug gemonteerd te worden. Gewoon om naar te kijken, 't is nog altijd mijn trots.
Waarom niet terug ene? Gewoon zin om met een Koga te rijden.
Ondertussen is die gedemonteerd en zijn alle onderdelen opgekuisd en klaar om terug gemonteerd te worden. Gewoon om naar te kijken, 't is nog altijd mijn trots.
Waarom niet terug ene? Gewoon zin om met een Koga te rijden.