Ben opzoek naar nieuwe MTB schoenen: kunnen jullie mij een winkel in de buurt van Limburg aanraden waar ze een groot assortiment hebben?
Thanks & Gr,
Groot aanbod MTB schoenen in Limburg?
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Bikefun in Heerlen, da is niet zo ver van Limburg, hebben redelijk wat keuze (in alle prijsklasses) en vooral in specialized schoenen. ofwel Salden, is ook maar net de grens over, ben daar na hun verbouwing wel niet meer geweest, maar naart schijnt heeft m nu grotendeels schoenen in hogere prijsklasse.
- patje !!!!
- Mountainbiker
Post by patje !!!! »
Wat ik voor schoenen doe is kijken welke ik graag wil hebben , ergens gaan passen en online bestellen..... Prijsverschil van 50 € en meer is gemakkelijk mogelijk , vind ik toch de moeite . Let wel op veel tegen sommige winkel promo's kan de online ( duitse) ook niet op. Zag van de week de sidi winterschoenen staan voor 59 € bij hopmans ( nog maar een paar maten ) .... DE goedkoopste online store 110 € normaal in de winkel 160 €..... en heel verschil als je mij vraagt.