Bestekes,
Ik heb verleden week nieuwe bladen vooraan gestoken en nu blijkt dat ik de voorderailleur gewoon niet meer kan afstellen naar mijn goesting.
Begrenzen van het buitenblad en binnenblad lukt gewoon niet met de stelschroeven. Vandaar mijn vraag : is er hier iemand uit de regio Aalst die mij even kan helpen hierbij ? Ben bereid om desnoods tot bij de bereidwillige ziel te komen.
Merciekes
Afstellen voorderailleur
Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
- Headshot
- Mountainbiker
- Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder
mss een korte uitleg?Monvantoe wrote:'t Is maar een gedacht, maar probeer misschien eerst eens je voorderailleur te herpositioneren en de juiste kabelspanning af te stellen, alvorens over te gaan tot de fine tuning (als je dat nog niet gedaan hebt, tenminste).
krijg de mijne ook niet meer goed afgeregeld sinds ik de kabel heb bijgespannen
- TimDC
- Mountainbiker
Ik heb dit probleem ook al veel gehad ziehier de oplossing werkt perfect en is niet moeilijk;Headshot wrote:mss een korte uitleg?Monvantoe wrote:'t Is maar een gedacht, maar probeer misschien eerst eens je voorderailleur te herpositioneren en de juiste kabelspanning af te stellen, alvorens over te gaan tot de fine tuning (als je dat nog niet gedaan hebt, tenminste).
krijg de mijne ook niet meer goed afgeregeld sinds ik de kabel heb bijgespannen
http://www.adrenalinsports.nl/mountainb ... ersnelling