HALLO IEDEREEN
ik ben nieuw op het forum mijn naam is sven ik rijd met een cube ltd team . ga er mij nu een 2de paar wielen voor kopen namelijk MAVIC CROSSRIDE nu vraag ik aan de andere bikers wie er eventueel ook mee rijd of hij of zij er blij van zijn (is het kwaliteit)
mvg sven
mavic crossride
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
-
cube-biker
- Mountainbiker
Ik heb me onlangs een setje aangeschaft. Veel kan ik je er nog niet over vertellen omdat ik er nog maar ong. 150km mee heb gereden. Het grote voordeel van de Crossride is, vind ik, dat je ze zowel met v-brakes als schijfremmen kan gebruiken. Ik heb ze dan ook gekocht om gelijdelijk de overstap naar schijfremmen te maken, zonder tegelijk dure wielen én schijfremmen te moeten kopen. Maar m'n eerste indruk is niet slecht. Een goede verhouding prijs kwaliteit. Het zijn wel niet de lichtste wielen. Je kan er een redelijk tempo mee halen maar dan moet je wel blijven trappen. Even uitbollen is er niet bij, heb ik de indruk. Misschien dat er anderen, die er al langer mee rijden, je er meer over kunnen vertellen.
Re: mavic crossride
Welkom op het forum,cube-biker wrote:HALLO IEDEREEN
ik ben nieuw op het forum mijn naam is sven ik rijd met een cube ltd team . ga er mij nu een 2de paar wielen voor kopen namelijk MAVIC CROSSRIDE nu vraag ik aan de andere bikers wie er eventueel ook mee rijd of hij of zij er blij van zijn (is het kwaliteit)
mvg sven
posten die foto van uw nieuwe fiets zou ik zo zeggen !!!
zeer mooie fietsen die Cubes
-
cube-biker
- Mountainbiker